Dryasanne Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 det ble ingen bilhandel, banken nektet meg lån..... Må reparere golfn. Vi har bare Møller her i dalen. Så da blir det å handle på nettet. hvor kjøper jeg slikt hen? hva trenger jeg? skiver, klosser og ? gjør det ikke selv nei, har en pensjonert mekaniker til slikt. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 eurodel.no. Blandt de desidert rimeligste, og de sender fra Norge, så evt reklamasjoner og slikt er enkelt å forholde seg til. Anbefaler deg å velge "premium" deler når det gjelder bremser. Så får du merkevare med lik kvalitet som originaldeler, bare mye billigere. Kan anbefale og å velge skiver som er "coated". Disse er litt mindre utsatt for rust enn blanke skiver. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Støtt heller norske nettsider, så får du norsk garanti og reklamasjon også. bildeler.no for eksempel. Helt enig med Habla Møberg. Kjøp bremserdeler i kjent kvalitet. Bosch, brembo, ATS eller lignende Lenke til kommentar
Luakon Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 bildeler har gode bremser. Du trenger bremser, klosser, slitevarsel, pasta for spøring og utstyr til bremsene. Har du elektronisk brekk må du åpne cylinder med diagnoseverktøy for å bytte bak Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 15. november 2019 Forfatter Del Skrevet 15. november 2019 jepp på vei til biltema ;-) Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 6. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2019 Ble ikke noe mekke Leverte bilen på et trivelig verksted altså ikke møllsr De så over bremsene og plukket ut småstein Så jeg fikk høre at det var ikke nødvendig å skifte klosser eller skiver bra det da. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 Godt å høre. Så kan du levere tilbake mannskjiten fra Biltema. Bremsedelene til Biltema har mildt sagt tvilsom kvalitet. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 23. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2020 Regninga for bremsene ble på 3500,- 0 kroner til bremsedeler 1995,- for nytt batteri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå