Pame Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Jeg har et ønske om å spise mer grønnkål, men på Meny er den billigste prisen jeg finner svimlende 170(!) kr per kg (kommer i poser). Spinat i motsetning kjøper jeg til 18kr/kg. Finnes ikke grønnkål i frossen variant? Forstår ikke hvorfor det skal det så være så fryktelig dyrt? Endret 27. september 2019 av Pame Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Grønnkål har historisk sett vært nisjemat for helseentusiaster, så da er det prissatt slik. Sjekk Kiwi om de har bedre priser. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg vet ikke hva du er ute etter i grønnkålen, men spinat innehar mye av det samme. Kanskje frossen spinat hadde vært et rimeligere alternativ? Lenke til kommentar
Pame Skrevet 28. september 2019 Forfatter Del Skrevet 28. september 2019 Jeg vet ikke hva du er ute etter i grønnkålen, men spinat innehar mye av det samme. Kanskje frossen spinat hadde vært et rimeligere alternativ? Jeg spiser en pakke frossen spinat (450 gram) om dagen. Jeg tenkte at istedenfor å spise enda mer spinat, så er det bedre å variere litt og heller legge inn litt grønnkål i kosten. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Er det så stor næringsforskjell på grønnkål og hodekål? Hodekål er 2-3 kr kilo disse fårikåldager. 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Jeg spiser en pakke frossen spinat (450 gram) om dagen. Jeg tenkte at istedenfor å spise enda mer spinat, så er det bedre å variere litt og heller legge inn litt grønnkål i kosten. Vel, det er da tilstrekkelig skulle man tro. Det er jo ikke slik at jo mer jo bedre. Bruk heller resten av matbudsjettet på variasjon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Man trenger ikke å overdrive nei, men grønnkål er fortsatt en god og sunn grønnsak som absolutt ikke burde være så dyrt. Som jeg nevnte så ville jeg sjekket Kiwi. De er stort sett bedre på pris når det kommer til slikt sortement. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 (endret) Norrek har en dypfryst variant, 1kgx10 til rundt 500 kr ut. ASKO har varen, så kanskje hør med en Meny eller KIWI om man kan spesialbestille ett kolli? edit: oppgi EPD 4360996 Endret 29. september 2019 av Ronald Ulysses Swanson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå