TWinther Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 HeiJeg ønsker å bytte spiller i bilen min så jeg kjøpte denne på jula:https://www.jula.no/catalog/bil-og-g...il-bil-008182/Ser ikke ut til at dette var plug and play så søker derfor råd av eksperter her inne. Noen som kan gi råd om hva slags overgang/er jeg må kjøpe for å få dette til å virke? mvhThore Baksiden av ny spiller med plugg som kobles i hullet under Plugg ny spiller som kobles til bilen Tilkoblinsplugg i bilen Antenneplugg i bilen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Årsmodell hadde vært fint. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Mulig det er denne du trenger, uten at jeg kan garantere det. Lenke til kommentar
TWinther Skrevet 27. september 2019 Forfatter Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Ja glemte årsmodell. 2013 Takk Dragen, skal sjekke Har bestilt en litt annen type. Endret 28. september 2019 av TWinther Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå