Arodem Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Se den her.Ny Star Wars Jedi: Fallen Order-trailer viser et variert og hesblesende eventyr Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 slippes 15. september ? Neste år da eller? 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 27. september 2019 Forfatter Del Skrevet 27. september 2019 slippes 15. september ? Neste år da eller? 15. september, 15. november - poteito, potato. Neida, takk! Har retta nå. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Dette spillet blir fette bra. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe. Det ergøy å være star wars fan i disse dager. både spill og filmmessig 3 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Dette spillet blir fette bra. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe. Det ergøy å være star wars fan i disse dager. både spill og filmmessig Jepp. Mange gode filmer og spill for tiden. Nå mangler vi bare et Lego Star wars spill med de nye filmene. 1 Lenke til kommentar
HaakonAtw Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Dette spillet blir fette bra. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe. Det ergøy å være star wars fan i disse dager. både spill og filmmessig Jepp.Mange gode filmer og spill for tiden. Nå mangler vi bare et Lego Star wars spill med de nye filmene. Lego Star Wars: The Skywalker Saga er på vei, som tar for seg alle de 9 hovedfilmene 3 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Håper det blir bra, syntes demoen de viste tidligere i år så bra ut. Men her syntes jeg grafikken rett og slett så dårlig ut... Uten at det nødvendighvis trenger å være så viktig... men drar ikke opp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Hatt noe laber interesse for spillet. Men nå er jeg ganske så gira. Ser heftig ut! Perfekt å sette seg ned med nå som høstmørket kommer. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Håper det blir bra, syntes demoen de viste tidligere i år så bra ut. Men her syntes jeg grafikken rett og slett så dårlig ut... Uten at det nødvendighvis trenger å være så viktig... men drar ikke opp. Jeg tar playability over grafikkhoring anytime 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg tar playability over grafikkhoring anytime Som jeg sa, trenger ikke bety så mye. Men drar ikke "opp" opplevelsen. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Jeg tar playability over grafikkhoring anytime Som jeg sa, trenger ikke bety så mye. Men drar ikke "opp" opplevelsen. Enig, ræva grafikk er jo ikke bra det heller. Men jeg syns dette ser veldig bra ut Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Dette spillet blir fette bra. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe. Det ergøy å være star wars fan i disse dager. både spill og filmmessig Er vell ikke så gøy filmmessig, med tanke på at de ødela Star Wars serien med sist film. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 jasså? ikke med 1-3 altså? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Alt ble vel teknisk sett ødelagt med Jedi, når man fikk delta force level teddy bjørner. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Ser ganske spennende ut, og trur jeg skal kjøpe det for å støtte valget om å lage et skikkelig SP spill. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Dette spillet blir fette bra. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe. Det ergøy å være star wars fan i disse dager. både spill og filmmessig Er vell ikke så gøy filmmessig, med tanke på at de ødela Star Wars serien med sist film. Butthurt much? Vrææææl de drepte Skywalker, vræææl. Gå videre, folk dør, til og med Jedier Det er en del av livet 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Får virkelig håpe det har replayability, rpg elementer og muligheter for masse dlc fremover Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Kul trailer. Gameplayet ser fremdeles meh ut. Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Dette ser bra ut! Vi trenger en opptur etter The Last Jedi. Håper episode 9 er bra, må bare krysse fingrene. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Dette spillet blir fette bra. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til noe. Det ergøy å være star wars fan i disse dager. både spill og filmmessig Er vell ikke så gøy filmmessig, med tanke på at de ødela Star Wars serien med sist film. Butthurt much? Vrææææl de drepte Skywalker, vræææl. Gå videre, folk dør, til og med Jedier Det er en del av livet Kan vel ha en sammenheng med at de ikke gjorde noe som helst med de interessante mysteriene som ble etablert i episode syv, hadde helt elendig humor, syltynn historie og svært dårlig karakterisering av Luke. Når det er sagt så finnes det jo bare to bra Star Wars-filmer. Rogue One og Solo. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå