Songasa Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Hei. I MS Teams er det mulig å lage sine egene "kontakt grupper" i Chat funksjonen. Noen av brukerene her ønsker å kopiere ut disse gruppene, slik at ikke alle de som trenger gruppene trenger å legge disse inn.. (Distrubisjonsgrupper i O365 er ikke et tema). Noen som har tips? Endret 27. september 2019 av Songasa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 (endret) Grupper i Teams er bare for de brukerne som opprette de gruppen (tror jeg, basert på egne erfaringer). Skal du ha grupper som flere skal ha tilgang til, må det opprettes grupper i Global Katalog på Exchangeserveren. Men. Om man har tilgang til Sharepoint, så kan man lage grupper der som dukker opp i Global Katalog. Endret 27. september 2019 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå