Handlepose Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Vurderer og kvitte meg med en i9 9900k og en et rampage Formula XI. Begge kommer i boks med orignalt tilbehør og kvittering. Ikke rævakjørt på overklokk, for det meste kjørt på 4.8ghz Lurer på hva en kan forvente å eventuelt få for det? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Du får mer om du binner den 9900k'en din (sett at den ikke suger da) Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Det er jo aktuelle komponenter, så kanskje bare sette 80% av nypris på det. Lenke til kommentar
Handlepose Skrevet 27. september 2019 Forfatter Del Skrevet 27. september 2019 Du får mer om du binner den 9900k'en din (sett at den ikke suger da) Hvis jeg finner ut hvor mye jeg kan pushe den til ja, kan være at det er 0-stepping bulk, som skal være litt greiere på clock? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Hvis jeg finner ut hvor mye jeg kan pushe den til ja, kan være at det er 0-stepping bulk, som skal være litt greiere på clock? Bare å pushe den ja.. Etter min erfaring selger godt binnede komponenter raskere til en bedre pris.. Det har etterhvert blitt en del kjøp og salg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå