akelbo Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Naughty Dog vil i stedet overføre arbeidet med modusen til et fremtidig prosjekt.The Last of Us Part II får likevel ingen flerspillerdel Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Tror nok ikke mange vil savne multiplayer heller. Siste jeg tenker på hvertfall med TLOU Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Veldig synd, multiplayeren i TLOU var helt fantastisk! Det skilte seg virkelig ut fra mengden. Det var slow paced og mye taktikk. Klokket vel inn litt over 100 timer totalt. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Tror nok ikke mange vil savne multiplayer heller. Siste jeg tenker på hvertfall med TLOU Som andypandy sier, så er MP på TLoU i en klasse for seg selv, så vil absolutt anbefale å teste det ut. Jeg er vanligvis ikke fan av å skvise sånt inn i SP-spillene, og spiller dem sjelden noe utover å såvidt teste, men i dette tilfellet var det bedre enn de fleste dedikerte MP-spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå