Gå til innhold

Ny video viser frem enda mer av The Last of Us Part II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir helt rått. GOTY og drøssevis med priser kommer til å bli kastet mot Naughty Dog.

Mine tanker går ut til alle som kun har Xbox, Rip in peace :(

Godt jeg har både Xbox og PS 4 :p Dette tror jeg blir et konge spill!!

Samme her, pluss Nintendo switch :p

Xboxen blir aldri brukt vel og merke, det blir de aldri men kjøper de gang på gang. Grensesnittet til Xbox gir meg angst også. Utrolig tregt og rotete UI som er helt ulogisk

Lenke til kommentar

Dette blir helt rått. GOTY og drøssevis med priser kommer til å bli kastet mot Naughty Dog.

Xboxen blir aldri brukt vel og merke, det blir de aldri men kjøper de gang på gang. Grensesnittet til Xbox gir meg angst også. Utrolig tregt og rotete UI som er helt ulogisk

Xbox eier her som er misunnelig på alle de gode spillene Playstation har, så ser den, men lurer bare, liker du ikke Xbox pga. UI? Er jo ikke der man bør bruke tiden sin. Bruker minimal tid der.

Lenke til kommentar

Xbox eier her som er misunnelig på alle de gode spillene Playstation har, så ser den, men lurer bare, liker du ikke Xbox pga. UI? Er jo ikke der man bør bruke tiden sin. Bruker minimal tid der.

Nei ikke bare på grunn av UI. Mest på grunn av de ekslusive titlene til PS som er så mye bedre. Men ja brukergrensesnittet også, men har hørt de skal endre på det nå heldigvis. Jeg er ikke imot Xbox, ellers hadde jeg ikke kjøpt de. Har hatt hver xbox siden de kom ut. Men PS er og blir min plattform men kjekt å ha begge deler om det skulle dukke opp noe kjekt og ekslusivt til Xbox. Xbox game pass er veldig bra vel og merke og kanskje litt bedre enn playstation now

I dages samfunn der vi har råd til alt så er alt så enkelt. Så om du ikke har prøvd TLOU og ikke har Playstation så kan jeg trygt anbefale en, Men om du har et nettverk av venner osv som spiller på xbox så er det kanskje ikke like enkelt. Unchartedserien er også veldig bra. Man trenger heller ikke playstation plus for å spille TLOU eller uncharted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...