Gunfreak Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 . Det gjelder også for katter og hunder, at de ville drept oss dersom de var like store som tigre. Så det forteller ikke så mye. Det vesentlige er at det er ekle insekter som plager deg, og som ikke er utrydningstruet. Kjelleren kan til og med gi dem bedre livsvilkår enn de ellers ville hatt. Eh nei, alle hunder som er mellomstore og oppover kan fint drepe et menneske om de ville, du ville ikke hatt sjans mot en malle, og de veier bare 25-30kg. Det er ikke størrelsen som stopper en hund fra å drepe deg. En katt derimot er ikke så himla annerledes enn en tiger. Men poenget ditt står, man man skulle drepe allle dyr som kan/ville drepe deg om omstendighetene tilot det, måtte vi drepe mange dyr. Så godt som alle rovinsekter, så gass alle marihønene, bruk hagle på øyenstikkere. Miljøvern ville være vanskelig når vi skal drepe det meste av sårbare rovdyr og vi måtte jo bare utrydde all elgen vi så, de er jo direkte anti mennesker, de ville sikkert puttet oss alle i konsentrasjonsleire om de hadde hjernen og tomler til å bygge konsentrasjonsleiere. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Jeg har hatt 2 på utsiden av badevinduet og 2 på innsiden til tider, når jeg ser hva de fanger så kan man vel si at vi er på hils.Må være mer skremmende for de å møte morratrynet mitt. 4 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Edderkopper som spinner nett fjerner jeg med en gang da jeg ikke vil ha det inne. Edderkopper som jakter derimot er det ikke så farlig med, med mindre jeg venter besøk av noen som ikke fikser edderkopper.. Typiske edderkopper som er ok er ulvedderkopper og hoppeedderkopper. De springer rundt og spiser insekter og andre edderkopp arter (og sin egen art om de blir sulten nok) Men altså folk som har en forbi mot edderkopper bør så klart fjerne dem i eget hjem for egen trivsel, det er ikke akkurat et etisk dilemma hvor det er snakk om utrydningstruede arter e.l. 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Det er ikke riktig. Edderkopper er passive insekter som har ingen interesse i å skade deg av andre grunner enn forsvar. Bortsett fra at edderkopper ikke er insekter. På samme måte som at en hval ikke er fisk. Endret 17. oktober 2019 av Abigor Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Bortsett fra at edderkopper ikke er insekter. På samme måte som at en hval ikke er fisk. Stjerne i boka! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå