Gå til innhold

Lite-On 19" TFT monitor med høyttalere

unwill

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bestilt en Hyundai Q17S til 4500 kr, men har mulighet til å avbestille... Hvordan er denne LiteOn skjermen i forhold til den? Prisen er nokså nært og det er 2 tommers forskjell, så hvis de andre forholdene er nokså likt så vil jeg kanskje bytte til den?

Hva syns dere?

oivind_dahle, tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

usikker på den der du.

Finner svært lite opplysinger om den. Faktisk finner jeg ikke den på deres egen hjemmeside en gang!!

Men hwb har jo opplyst noen specks og de ser ikke så dårlig ut da. 500:1 i kontrast, 25 ms, DVI. Finner ikke flere specs på den jeg og jeg vet ikke om denne er ISO sertifisert til den standaren jeg beskriver i guiden min. Dette er en meget viktig ISO sertifisering som gir deg en liten anelse om hva du kjøper. Jeg kjenner heller ikke til merket fra før. Ring hwb du, mener det er en som heter Gisle der som har meget peil på LCD skjermer. Spør om den er ISO sertifisert.

Men jeg er meget usikker da jeg ikke har hørt om denne skjermen før.

Anders, tahustvedt, John Kr, slabbedaseken, Johnny_knoxville, Icarus eller noen andre, har dere noen umiddelbare tanker?

Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske jeg kunne gitt et svar basert på erfaring, men den gang ei! ;)

Jeg kan jo fortelle at jeg er av oppfatningen "jo større, jo bedre". Jeg ville gått for LiteOn skjermen. Litt av ovennevnte grunn, og litt fordi at jeg ikke tror at man kan få en "dårlig" skjerm til 4500 kroner!

Jeg tror også at Hyundaien er en bedre skjerm (den er jo relativt dyr, og en vel anbefalt skjerm, iallefall på dette forumet), men den lider av å være mindre enn LiteOn skjermen i denne sammenligningen. Størrelse er IKKE oppskrytt!

Jeg orker ikke å sjekke etter på LiteOn sine sider, de var virkelig søppel å navigere på, men ved første øyekast ser den veldig ut som den Fujitsu Siemens 19" LCD skjermen som hw.no testet i høst!

Uansett, du har da iallefall fått min mening, ukvalifisert som den er! :D

EDIT; nye tanker!

Endret av vladnag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...