DanielF Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Når jeg tar bilder innendørs blir bildene så triste og kjedelige i forhold til mitt gamle Casio Exilim M2. Kan dette ordnes i et bildebehandlings-program, og hvis det er tilfelle: noen som har noen ekle tips til fiksing? Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Har jeg lov til å "bumpe" ? Lenke til kommentar
falut Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hva mener du med triste bilder? Har du ett eksempel? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Prøv å kjøre opp kontrast og fargemetning i bildebehandingsprogrammet. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Adobe Photoshop -> Auto levels... Ordner garantert litt på triste bilder... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Adobe Photoshop -> Auto levels... Ordner garantert litt på triste bilder... AutoLevels, det er rart hvor bra et bilde kan bli synest jeg, bare ved å bruke autolevels. Spesielt gamle bilder. Virker som de får fjernet et "plast-lag" som ligger over dem. -En slags hinne.. (men på andre bilder blir det veldig rare farger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå