NorsknRev Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) Da har det skjedd: iPhones fra og med modell 7 støtter nå VOLTE hos ICE. https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ https://www.ice.no/kundeservice/ios13/ Endret 26. september 2019 av beladinka Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Wow. Det tok sin tid ja, trodde de støttet dette for lenge siden Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Jeg forsøkte å sette på VOLTE på iphone 11 tidligere i uka, fikk advarsel om at operatøren ikke var sertifisert og at diverse ting kunne bli påvirket, batteritid osv... Men den ble skrudd på. Får samme melding nå. Har ikke testet om det faktisk virker. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 26. september 2019 Forfatter Del Skrevet 26. september 2019 ICE sier at du må oppgradere til iOS 13.1, men den hadde du sikkert ut av boksen. Lenke til kommentar
Zimba Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Hvordan er kvaliteten mellom Ice og Telenor nå? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2019 Så vidt jeg har forstått er det VOLTE som gjelder mellom alle tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Så vidt jeg har forstått er det VOLTE som gjelder mellom alle tre. Slik har jeg forstått det også, og jeg kan høre tydelig bedring av kvaliteten. Men det er fortsatt forskjell og man kan tydelig høre av bedre kvalitet når man ringer Telenor-Telenor kontra Telenor-ICE. Kvaliteten nå om dagen synes jeg er såpass bra at det å velge operatør utfra hvilket nett begynner og spille liten rolle for min del. Det samme gjelder hastighet, så sant jeg ikke benytter hotspot i særlig grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå