Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva gjør du ang forelskelse i feil person

Anbefalte innlegg

Jeg har visst en egen evne til å falle for menn som er opptatt, ev ikke interessert eller kjemien er ikke gjensidig. Jeg prøver meg ikke heller på dem men den forbanna forelskelsen gir seg ikke over natta det er liksom ikke bare å skru av en knapp...og et kan gå måneder før jeg klarer å riste den av.. hvordan gjør du dette?

Anonymous poster hash: 02eba...d39

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du faller ikke for dem, du faller for ideen du har om dem, og opptatte menn signaliserer til deg at de er villige til å slå seg til ro, eller liker du tanken på at de er opptatte og at du prøver å ta dem fra kona si?

Høres mer ut som om du blir skikkelig betatt av dem. Gjør som i andre situasjoner hvor personen ikke liker deg/viser lite interesse - gå videre. Det er noe alle burde lære seg, å bare gå vekk fra dårlige situasjoner. 

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det skjer alle flere ganger i løpet av livet. Shrug it off og gå videre, du vet det ikke er noen fremtid der, så det er ingenting annet å gjøre enn å gå videre, du har jo ikke seriøst lyst til å være noens side piece? 

Jeg vet at de fleste i slike saker får høre ''følg hjertet ditt'', men i denne situasjonen så lyver hjertet ditt, følg hodet ditt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det skjer alle flere ganger i løpet av livet. Shrug it off og gå videre, du vet det ikke er noen fremtid der, så det er ingenting annet å gjøre enn å gå videre, du har jo ikke seriøst lyst til å være noens side piece? 

Jeg vet at de fleste i slike saker får høre ''følg hjertet ditt'', men i denne situasjonen så lyver hjertet ditt, følg hodet ditt. 

Mener du folk bør følge enten; Hode, hjerte, begge eller én av dem, når det kommer til kjærlighet og forholdsliv?

Lenke til kommentar

Mener du folk bør følge enten; Hode, hjerte, begge eller én av dem, når det kommer til kjærlighet og forholdsliv?

Begge deler har sin plass. Det må brukes til rett tid, og det er ofte veeeldig vanskelig å forstå når det er. Vi feiler og prøver, og etterhvert når vi blir eldre og mer erfarne så blir det valget enklere å ta - for de som faktisk er interessert i selvutvikling og reflektering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...