Gå til innhold

Hva kan NF7-S som ikke NF7 kan?

Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S-ATA (Serial-ATA) er den standarden som skal overta etter P-ATA (Parallell-ATA). De brukes i harddisker. Fordelen med S-ATA kontra P-ATA er i dag at kablene er mye tynnere slik at du får bedre luftflyt i kabbinettet. Med S-ATA trenger du heller ikke å tenke på å sette opp Master og Slave hvis du har to harddisker.

Så hvis du vil tenke framover velger du et hk med S-ATA.

Lenke til kommentar

Har NF7-S 2.0, og det lydkortet er ikke mye og skryte av. lyden Har nesten ingen bass + at jeg måtte skru lyden i volumkontroll på fullt for og få et noenlunde greit volum. bass og diskant kontrollene i volumkontroll gikk heller ikke og endre på, så jeg samtt inn SB Live! Player 1024 og har ikke sett tilbake siden.

Lenke til kommentar
Har NF7-S 2.0, og det lydkortet er ikke mye og skryte av. lyden Har nesten ingen bass + at jeg måtte skru lyden i volumkontroll på fullt for og få et noenlunde greit volum. bass og diskant kontrollene i volumkontroll gikk heller ikke og endre på, så jeg samtt inn SB Live! Player 1024 og har ikke sett tilbake siden.

Det går jo absolutt an å stille på bassen og diskanten. Hadde jeg hatt et sted å legge ut screenshot kunne jeg vist deg.

Har du innstallert driverne ordentlig da?

Lenke til kommentar
Hadde jeg kjøpt hovedkort til AMD Athlon XP hadde jeg nok kjøpt Abit AN7 nå. Det er den nye versjonen av NF7-S med Guru chippen.

Den er faktisk mye kjekkere enn de fleste tror. Overklokking on-the-fly, og mye annet kjekt.

den har kommet dårlig ut på tester, og er visst noen feil på det

vent på rev. 2

eller har je bæsja på leggen og blanda med et annet kort :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...