Windoge Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vurderer litt her. Er jo 300kr prisforskjell og jeg er usikker for hva jeg skal gå for. Hva er så spesielt med NF7-S som ikke vanelig NF7 kan? Kjekt om dere kan fortelle meg hva de ekstra tingene med NF7-S gjør, hovedkort er ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Begge kortene støtter vel like høye cpu`er, ram, like god til klokking osv..? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 s-en har Bedre integrert lydkort + firewire Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 NF7-S har S-ATA, SoundStorm lydkrets og FireWire. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 s-en har Bedre integrert lydkort + firewire Ok, takker Neste steg. Gidder noen å fortelle meg hva firewire er og hvilket Creative lydkort man kan sammenligne med? Har et Sound Blaster 128 PCI i nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 NF7-S har S-ATA, SoundStorm lydkrets og FireWire. Takker for svar. Gjerne forklare hva alt dette er ! Vet jo hva et godt lydkort vil si da Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Firewire er en kabelstandard som ofte brukes av eksterne harddisker/dvd brennere og digitale videokameraer. Sikkert flere ting også. SoundStorm er hakket vasserre enn Audigy etter hva jeg har hørt, men MYE bedre enn SB 128! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Jepp ! Soundstorm, FW og S-ATA. Husk v2.0 da ! Ultra brikkesett til nForce2 er kjekt å ha... Jøsses, her var det liv på to minutter..... Endret 25. desember 2003 av jarmo Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 S-ATA (Serial-ATA) er den standarden som skal overta etter P-ATA (Parallell-ATA). De brukes i harddisker. Fordelen med S-ATA kontra P-ATA er i dag at kablene er mye tynnere slik at du får bedre luftflyt i kabbinettet. Med S-ATA trenger du heller ikke å tenke på å sette opp Master og Slave hvis du har to harddisker. Så hvis du vil tenke framover velger du et hk med S-ATA. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Tjaaa... joooo... Men er så få som selger NF7-S og finner ikke noe demobrukt Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har NF7-S 2.0, og det lydkortet er ikke mye og skryte av. lyden Har nesten ingen bass + at jeg måtte skru lyden i volumkontroll på fullt for og få et noenlunde greit volum. bass og diskant kontrollene i volumkontroll gikk heller ikke og endre på, så jeg samtt inn SB Live! Player 1024 og har ikke sett tilbake siden. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Få som selger NF7-S? Uansett, det billigste i prisguiden koster 896 kr på pcutstyr.no. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har NF7-S 2.0, og det lydkortet er ikke mye og skryte av. lyden Har nesten ingen bass + at jeg måtte skru lyden i volumkontroll på fullt for og få et noenlunde greit volum. bass og diskant kontrollene i volumkontroll gikk heller ikke og endre på, så jeg samtt inn SB Live! Player 1024 og har ikke sett tilbake siden. Det går jo absolutt an å stille på bassen og diskanten. Hadde jeg hatt et sted å legge ut screenshot kunne jeg vist deg. Har du innstallert driverne ordentlig da? Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Det tviler jeg på Ivertfall. Du burde fjerne de gammle Nforce2 driveren helt og så legge inn den nyeste. For å si det sånn du kan stille på en del ting. Endret 25. desember 2003 av Radiant Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hadde jeg kjøpt hovedkort til AMD Athlon XP hadde jeg nok kjøpt Abit AN7 nå. Det er den nye versjonen av NF7-S med Guru chippen. Den er faktisk mye kjekkere enn de fleste tror. Overklokking on-the-fly, og mye annet kjekt. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hadde jeg kjøpt hovedkort til AMD Athlon XP hadde jeg nok kjøpt Abit AN7 nå. Det er den nye versjonen av NF7-S med Guru chippen. Den er faktisk mye kjekkere enn de fleste tror. Overklokking on-the-fly, og mye annet kjekt. den har kommet dårlig ut på tester, og er visst noen feil på det vent på rev. 2 eller har je bæsja på leggen og blanda med et annet kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå