Hanhijnn Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Nå vet jeg ikke hvor mye du får hurtigladet de gamle Nissan Leaf? Er "hurtiglader"-mulighet, men har aldri benyttet meg av det. Vår Leaf er bare en nr. 2 bil, for den daglige småkjøringen lokalt. For langturer har vi en Outlander PHEV. Planen er å bytte ut Outlanderen i en ny elbil i 2021. Mest sannsynlig en Tesla Model Y eller Skoda Vision. Andre er også aktuelle. Har ikke bestemt oss. Kommer jo også ann på hva som faktisk kan leveres. Men noen ny Leaf blir neppe aktuell. Den er også for liten til å være nr. 1 bil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 (endret) Er "hurtiglader"-mulighet, men har aldri benyttet meg av det. Vår Leaf er bare en nr. 2 bil, for den daglige småkjøringen lokalt. For langturer har vi en Outlander PHEV. Planen er å bytte ut Outlanderen i en ny elbil i 2021. Mest sannsynlig en Tesla Model Y eller Skoda Vision. Andre er også aktuelle. Har ikke bestemt oss. Kommer jo også ann på hva som faktisk kan leveres. Men noen ny Leaf blir neppe aktuell. Den er også for liten til å være nr. 1 bil. Den nye Leaf er jo den gamle bare med ny innpakning, så blir en skuffende oppgradering om dere skulle gå for den Hjelper heller ikke at de ser ut til å tvilholde på Chademo pluggen som ingen andre bruker (alle andre bruker CCS). Du får vel litt oppgradert navigasjon på nye Leaf da om ikke annet. På Leafen du har så er vel siste fra 2016? og Nissan vil vel ikke levere noe nyere. Her har Tesla (og sikkert noen flere) en stor fordel ved å bare bruke Online Google Maps, som vil holde seg rimelig oppdatert hele tiden. Endret 9. oktober 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå