Gå til innhold

Erfaringer med Samsung og reklamasjon


Anbefalte innlegg

Hei. Søstra mi og gubben har en Samsung KS9005 som skjermen har tatt kvelden på (se bilde). Etter en kjapp samtale med en på elkjøp, må de kontake samsung og få hjemmeservice. Om de skulle få en ny tv kunne han ikke svare på hvilken type de vil få.

 

Er det noen som har erfaring med reklamasjon fra samsung som vil dele erfaringen sin? Hva er det Samsung går utifra når de erstatter en slik tv? De bruker vel ikke PQI?

 

EDIT: De er ikke veldig gira på en ny samsung, de har hatt endel trøbbel med at tven ikke vil snakke med reciver blant annet.

post-384062-0-70273400-1569483882_thumb.jpeg

Endret av Mr.Sig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nylig snakket med både Samsung Norge og den lokale service senteret. 

Alt gikk smerte fritt. Samsung Norge var lette å snakke med. Service senteret Østfold (Sarpsborg) tok saken videre og fikset alt. 

 

Fra start til slutt, under 1uke! Så jeg er veldig fornøyd

Endret av TKarlsen85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...