Mr.Sig Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) Hei. Søstra mi og gubben har en Samsung KS9005 som skjermen har tatt kvelden på (se bilde). Etter en kjapp samtale med en på elkjøp, må de kontake samsung og få hjemmeservice. Om de skulle få en ny tv kunne han ikke svare på hvilken type de vil få. Er det noen som har erfaring med reklamasjon fra samsung som vil dele erfaringen sin? Hva er det Samsung går utifra når de erstatter en slik tv? De bruker vel ikke PQI? EDIT: De er ikke veldig gira på en ny samsung, de har hatt endel trøbbel med at tven ikke vil snakke med reciver blant annet. Endret 26. september 2019 av Mr.Sig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Vanligvis blir TVen reparert på stedet. Hvis man får ny, er det samme eller tilsvarende modell. Lenke til kommentar
TKarlsen85 Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 (endret) Har nylig snakket med både Samsung Norge og den lokale service senteret. Alt gikk smerte fritt. Samsung Norge var lette å snakke med. Service senteret Østfold (Sarpsborg) tok saken videre og fikset alt. Fra start til slutt, under 1uke! Så jeg er veldig fornøyd Endret 28. september 2019 av TKarlsen85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå