nils9 Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Må bare dele dette mens jeg feirer! Har bodd i utlandet noen år og har nå endelig fått bekreftet skattemessig emigrasjon fra Norge! Så nå har jeg mulighet til å drive firma i skatteparadis til gunstig betingelser og trade aksjer etc uten noe gevinstbeskatning. Har også tenkt på å starte noe sammen med partnere i Norge, da er det viktig å gjøre det riktig for at firmaet ikke skal blir skattemessig til Norge, og heller ikke bli et NOKUS selskap. Noen andre som er tax-free her? Lenke til kommentar
n0mad Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Hvor flyttet du? Jeg er skattemessig emigrert til varmere stroek, men ikke til et nullskattland. Siden 2013. Lenke til kommentar
nils9 Skrevet 26. september 2019 Forfatter Del Skrevet 26. september 2019 Holder til mellom et par land i Asia, er ikke skatteresident i noen av dem. Lenke til kommentar
Haakon1 Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Høres veldig appellerende ut egentlig. Er det egentlig en grunn til at du ikke spesifiserer landet du har emigrert til? Det er vel strengt tatt ikke ulovlig det du gjør. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Høres veldig appellerende ut egentlig. Er det egentlig en grunn til at du ikke spesifiserer landet du har emigrert til? Det er vel strengt tatt ikke ulovlig det du gjør. Det er mulig at det er i Dubai, siden de har "gunstige" betingelser: https://www.nomoretax.eu/doing-business/minimise-taxes-dubai/ Lenke til kommentar
nils9 Skrevet 26. september 2019 Forfatter Del Skrevet 26. september 2019 Jeg tenkte mest på den norske siden av det å emigrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå