huf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Skulle ha meg ny hd(IDE), nå etter jul, så jeg tok meg en tur inn på komplett. Visste ikke helt hvilken jeg skulle ha, prisen fikk bestemme. Det jeg hadde i tankene var jo en 120 gb pga jeg ikke ville bruke så voldsomt med penge. Men til min forbauselse, så var 160 gb'ene meget billige! Sånn ca tusingen for både wd, seagate og maxtor. (Jeg endte med å kjøpe en seagate..) Har de vært så billige så lenge, eller har det blitt sånn nå nylig? Har jeg gjort et godt kjøp? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 prisene går nedover gjemt hele tiden på disker, mye fordi s-ata disker begynner å ta mer og mer over og fordi nye og større disker kommer.. så kan vel ikke si att prisen har vert sånn lenge, men den har gradevis gått nedover og nedover.. omtrent som da jeg kjøpte 80 gigen min for 2 år siden til 1500 kr ell no, i dag får du den til 500 kr Lenke til kommentar
durabit Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Og for tre år siden kostet min 30 GB IBM disk 1699,- Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg ga over 4000 kroner for min første harddisk på hele 20 MB (!!!) sent på 80-tallet! Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ... og om 50 år vil våre barnebarn komme og spørre "pappa, hva er en harddisk" og da må vi fortelle "jo du skjønner i gamle dager..." xmas: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ... og om 50 år vil våre barnebarn komme og spørre "pappa, hva er en harddisk" og da må vi fortelle "jo du skjønner i gamle dager..." xmas: haha, den var seriøst bra! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ... og om 50 år vil våre barnebarn komme og spørre "pappa, hva er en harddisk" og da må vi fortelle "jo du skjønner i gamle dager..." xmas: n1 Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 50 år? Tror vel egentlig bare det er noen år (5-10?) unna jeg. Lenke til kommentar
fjallur Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Våre barnebarn spør oss "pappa bla bla"!?! Hva slags incestforhold er det familien din driver med? sjuke jæke*!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå