Gå til innhold

Rainbow six 3 (xbox)

Andyax

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om det noen her som har prøvd Rainbow six 3 til xbox? Mener du at spillet er verdt 599kr. Disse spillene har jeg nå: Halo, Midtown madness 3, rallisport challenge og Fifa 2003. Jeg vil gjerne få tak i et kult action spill som du kan spille via Live (fikk det i går :yes: ) Så hvis noen her mener noe possitivt eller negativt om rbs2 så skriv i vei.

takk

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt dette over 50 timer på Live og anbefaler det sterkt.

Singelplayer skal også være bra, men den har jeg knapt nok prøvd :)

Grafikken er veldig bra, og det er mange som spiller online, også mange nordmenn.

Kjøpte det for 499,- og det er absolutt verdt pengene.

Lenke til kommentar

har lagt over 50 timer i rs3 så langt, og det bare på single player. skaffer live utpå nyåret, det blir fett!!

kjøp dette spillet det er ikke like vanskelig som på pc, der du tålte kun et par skudd før du dør. her kan du ta ihvertfall 4 ganger så mye skade uten å dø.

fortsatt et knallgodt spill. passelig stealthy.

Lenke til kommentar
kjøp dette spillet det er ikke like vanskelig som på pc, der du tålte kun et par skudd før du dør. her kan du ta ihvertfall 4 ganger så mye skade uten å dø.

Det kalles realisme, og er en del av poenget... skal ikke bli pepret full av kuler og kunne gå likegreitt videre uten en skramme... og vanskelighetsgraden på PC er akkurat passe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...