Andyax Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hei. Jeg lurer på om det noen her som har prøvd Rainbow six 3 til xbox? Mener du at spillet er verdt 599kr. Disse spillene har jeg nå: Halo, Midtown madness 3, rallisport challenge og Fifa 2003. Jeg vil gjerne få tak i et kult action spill som du kan spille via Live (fikk det i går ) Så hvis noen her mener noe possitivt eller negativt om rbs2 så skriv i vei. takk Endret 25. desember 2003 av Andyax Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Fikk d til jul, og har bare spilt et par timer single player, men d virker lovende.. svært lovende Edit: på play.com koster det nå bare 18£ (ca. 216kr!) Endret 26. desember 2003 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
snikka Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Har spilt dette over 50 timer på Live og anbefaler det sterkt. Singelplayer skal også være bra, men den har jeg knapt nok prøvd Grafikken er veldig bra, og det er mange som spiller online, også mange nordmenn. Kjøpte det for 499,- og det er absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg fikk det til jul. Spiller ikke annet nå lenger. Utrolig bra spill! Anbefalles på det varmeste Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 har hatt spillet over 1 måned og den annbefales på det sterkeste.Desverre så er jeg plaget med litt lagg når jeg spiller online men det er pga min dårlige linje. Jeg har/prøvd de fleste fps på xbox og dette er et av de klart beste. Lenke til kommentar
Covenant Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 har lagt over 50 timer i rs3 så langt, og det bare på single player. skaffer live utpå nyåret, det blir fett!! kjøp dette spillet det er ikke like vanskelig som på pc, der du tålte kun et par skudd før du dør. her kan du ta ihvertfall 4 ganger så mye skade uten å dø. fortsatt et knallgodt spill. passelig stealthy. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Da tror jeg jeg kjøper spillet Takk for svarene Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 jeg likte det ikke, altfor sensitiv styring, selv på det laveste... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Crimson Skies må også anskaffes! Endret 27. desember 2003 av Laman Lenke til kommentar
OleP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) sinnsykt fett spill Endret 27. desember 2003 av OleP Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Olep..mener du grimson skies eller RBS3 nå?? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Rainbow Six 3 er fullstendig genialt over Xbox Live. Lenke til kommentar
OleP Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Olep..mener du grimson skies eller RBS3 nå?? RBS3 Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg er ihvertfall totalt overbevisst om at Rainbow Six 3 blir det neste spillet jeg skal kjøpe meg Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 kjøp dette spillet det er ikke like vanskelig som på pc, der du tålte kun et par skudd før du dør. her kan du ta ihvertfall 4 ganger så mye skade uten å dø. Det kalles realisme, og er en del av poenget... skal ikke bli pepret full av kuler og kunne gå likegreitt videre uten en skramme... og vanskelighetsgraden på PC er akkurat passe... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Lol Darth Godo! Du sier noe! har bare spilt Rainbow Six 3 litt... men jeg følte kontrollene var altfor følsomme. Muligens det går an å stille på men.. Tror ikke jeg ville kjøpt spillet hvis jeg ikke hadde live! men men.. Master D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå