Smedsrud Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Imponerende teknologi, men det spørs hvor kosete den er.Nå kan robothunden «Spot» holde deg med selskap Lenke til kommentar
NBT Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 jeg kan faktisk ser en del bruk for denne der det er kanje for farlig for mennesker .. for enksempler i plasser med giftige gaser , atom reaktorer , bombe robot og så mye mer kanje ... mhhh 2 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Jeg vil ikke ha robotstøvsuger før den er moddelert på noe som dette, så den kan ta begge etasjene, og lister og lignende er et ikke-problem, helst ikke en gang dører :-) Venta lenge på det, så dette er jo da det nærmeste jeg kommer et håp om at det er realiserbart innen overkommelig tid :-) 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Sikkert mange om beinet 1 Lenke til kommentar
missi Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Denne kombinert med en flyvende drone som assistenter under leteaksjoner. Dronen kan fint fly i vær en ikke flyr mennesker i og slippe ned forsyninger. Mens denne hunden kan lete i ekstremt rasfarlige områder. Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Grøss! Ett ord: Metalhead (Black Mirror: Sesong 4, Episode 5) 1 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Grøss! Ett ord: Metalhead (Black Mirror: Sesong 4, Episode 5) Det var mange ord 3 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Bare til bruk i spesialoppdrag. Vanlige folk vil aldri få bruk for sånt. Batterier som holder 90 minutter av gangen, jaa, veldig realistisk. Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Ser dere har riktig navn i hele artikkelen, men dere kaller det Boston Robotics i overskriften? Skulle det ikke vært Boston Dynamics der også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå