Øsse Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Fikk en S-ATA disk til jul, har koblet den opp og har laget en 45 GB partisjon på den. Jeg har en WDC som har to partisjoner, C: og E:. Jeg har en eldre IMB som alltid lurer seg innimellom som D:. Pga. ting som Deamon Tools og sånt er den nye disket blitt J:. Det jeg har gjort før er å disable alt av D-Tools så koblet av IDE kablene til CD-ROMene slik at den nye disken da blir F:. Det som senere skal skje nå er at jeg skal kvitte meg den gamle IBM-en (D:) Hva skjer nå? Når jeg tar den ut, får jeg C:, E: og F: eller vil alt forskyve seg, E: blir til D: osv.? Til slutt vil jeg gjerne at en partisjon på den nye S-ATA-en skal bli C:. Hvordan skal jeg gjøre dette? Takk for alle svar. Edit: C: og E: er master, mens D: er slave. Edit1: Har nå koblet fra CD-rommene og disken var fremdeles J. Jjeg gikk inn på Disc management på kontrollpanelet og fikk forandre det til F:. Jeg antar at dette også er mulig når jeg har fjernet D:. Nå er det bare det siste spørsmålet som gjenstår. Endret 25. desember 2003 av øsse87 Lenke til kommentar
huf Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Disk management i windows. Men er usikker på om du kan forandre stasjonsbokstaven til systemdisken.. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Har laget en edit nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå