Smedsrud Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Et av Playstation 4s mest etterlengtede spill har fått dato og ny trailer.Nye «The Last of Us» har fått lanseringsdato Lenke til kommentar
Andres Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 At den er tilbskekompstivel er greit, men husker godt jeg måtte betale alikevel for å oppgradere grafikken til assasins Creed black flag fordi jeg hadee cd til PS3, om det blir samme tullet så venter jeg heller til PS5 kommer ut. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 At den er tilbskekompstivel er greit, men husker godt jeg måtte betale alikevel for å oppgradere grafikken til assasins Creed black flag fordi jeg hadee cd til PS3, om det blir samme tullet så venter jeg heller til PS5 kommer ut. Ps4 var jo ikke tilbake kompatibel, er ubisoft som står for det du måtte betale ekstra, blir ikke det samme. Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Kvaliteten i disse spillene fra Naughty Dog er så utrolig gjennomført. Gleder meg masse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå