Gå til innhold

Xiaomis nye mobil har skjerm rundt hele kroppen og ellevill kameraløsning – koster 25 000 kroner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste med kamerasensoren er at den er fysisk større enn noen annen kamerasensor i en telefon. Selv den nylanserte Huawei Mate 30 Pro har mindre sensor enn denne. Den nye 108 Mp sensoren heter Samsung ISOCELL Bright HMX, aspektratioen er 4:3 og "størrelsen" er "1/1,33" type" som vil si ca 10*7,5mm.

Xiaomi har vært litt dårligere på bildeprosessering enn Huawei, Samsung og Apple, men jeg håper de kan lagre bilder i råformat slik at man kan konvertere til jpeg med programvare man velger selv.

Lenke til kommentar

Hvor i det huleste er det meningen man skal holde i mobilene til slutt?

Når de stadig faller i bakken nå.....?

Uuuups.....der mista jeg 25000 ! ...Pytt pytt eller?

Ikke egnet til annet enn skryt, alt for høy tabbefaktor.

Funksjonalitet og ergonomi takk!

100% enig.

Flott og fjong, men å ta den med utenfor husdøra burde kreve økning i innboforsikringa. Nei, vent, innboforsikring burde ikke dekke telefoner over en verdi av 5000,-

Lenke til kommentar

Hvor i det huleste er det meningen man skal holde i mobilene til slutt?

Når de stadig faller i bakken nå.....?

Uuuups.....der mista jeg 25000 ! ...Pytt pytt eller?

Ikke egnet til annet enn skryt, alt for høy tabbefaktor.

Funksjonalitet og ergonomi takk!

De fleste velger å bruke eksterne beskyttelsesdeksler som gjør at den i praksis blir noen millimeter tykkere å ha i lomma, bredere og lengre. Tenk om noen hadde laget telefoner med "innebygget" beskyttelsedeksel, slik at vi igjen kunne fått en byggekvalitet på nivå med Nokia i 2001. Den gangen telefoner ble bygget for å tåle et fall, tåle normal bruk, normal luftfuktighet fra utpust og normale småuhell som å miste den i gulvet. Jeg hadde glatt betalt en tusenlapp ekstra for en telefon som ikke bryter sammen lettere enn papirhuset til den første av de tre små grisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...