AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hei, Sliter med noe merkelige greier. Når jeg ligger på høyre side blir jeg kvalm med en gang. Veldig kvalm. Det er et problem fordi jeg snur meg automatisk under søvn. Det er da så ille at jeg våkner opp og noen ganger må spy. Noen som kanskje har en tanke om hva dette kanskje kommer av? Anonymous poster hash: 81afa...f8e Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Blindtarmen er på høyre side, så ja, kontakt lege (kan selfølgelig være noe annet) Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hadde ett lignende problem før,men i mitt tilfelle var det når jeg lå på venstre side.Spiser du mat rett før du legger deg?Viss ja, prøv å spise senest 1 time før du legger deg. Uansett ville jeg oppsøkt fastlegen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Takk for svar. Har blitt en del legesamtaler i det siste, så litt flaut å spørre igjen. Det har vart noen måneder så er vell kanskje ikke noe alvorlig tenker jeg, bare irriterende. Spiser jo som regel litt rett før jeg legger meg ja, så kan prøve og spise litt tidligere å se om det hjelper Anonymous poster hash: 81afa...f8e Lenke til kommentar
ozone Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Spiserøret går ikke rett ned i magesekken, men kommer inn skrått fra høyre. Dette medfører at ved å ligge på venstre side kan luft slippe ut i små raper av seg selv, mens ved å ligge på høyre side er det umulig. Samt at mageinnhold kan renne tilbake i spiserøret ved evt. skade på lukkemuskelen. Å ligge på venstre side er alltid det sikreste og beste når man er kvalm, har overspist, har halsbrann, osv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Se her ja! Det var godt og betryggende svar! Takk. Liker dette forumet Anonymous poster hash: 81afa...f8e 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå