Espen Jansen Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Borderlands 3 finner på ingen måte opp kruttet på nytt, men det trenger det heller ikke.ANMELDELSE: Borderlands 3 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Eneste jeg skulle hatt annerledes er færre våpenkister, med bedre våpen/høyere sannsynlighet for å få bra loot. Syntes de er overalt og det er rett og slett ikke spennende å åpne dem lenger. I 19/20 er det bare dritt. De beste våpnene jeg så langt har kommet over har jeg måtte kjøpe på våpenautomaten i sanctuary. Ellers digger jeg det, er veldig fan av BL-serien! Edit: Kun lvl. 15, så mulig det bare er "early game" Endret 25. september 2019 av Kaffekong1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Synd spillet ikke er ute før rundt april neste år tbh 5 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 lvl 35 eller noe og koser meg skikkelig fortsatt. Er spent på om spillet er moro etter man har runna det en gang. Det finner jeg nok ut av om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Synd spillet ikke er ute før rundt april neste år tbh Fordi? Epic Games? Har ikke satt meg altfor godt inn i hvorfor spillere reagerer. Er det prinsippielt? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Synd spillet ikke er ute før rundt april neste år tbhFordi? Epic Games? Har ikke satt meg altfor godt inn i hvorfor spillere reagerer. Er det prinsippielt? Ja. Er så enkelt som det. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Synd spillet ikke er ute før rundt april neste år tbh Huff, så kjedelig livet ditt må være. 7 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Fordi? Epic Games? Har ikke satt meg altfor godt inn i hvorfor spillere reagerer. Er det prinsippielt? se gjerne en av de andre BL3 trådene for masse diskusjon om det, hadde vært helt ålreit å slippe reprise for 5. gang 1 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Synd spillet ikke er ute før rundt april neste år tbhFordi? Epic Games? Har ikke satt meg altfor godt inn i hvorfor spillere reagerer. Er det prinsippielt? Ja.Er så enkelt som det. Lojalitet til et firma, som driver DRM, hvilket eneste mål er å tjene penger. Er meg helt uforståelig. Spiller da vel ingen rolle annet enn å kanskje ha samme digitale sortering som andre spill. Betaler vel samme pris uansett? 3 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Humoren i denne spillserien er så lavpannet at den kun kan appellere til prepubertale unger, og ødelegger fullstendig det som ellers er ålreite spill. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Er litt hit and miss imo. Masse som er veldig morsomt om man ikke er en gammel grinebiter. Har spesielt sansen for claptrap. Synd han ikke har en større rolle i BL3. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 (endret) Synd spillet ikke er ute før rundt april neste år tbh Huff, så kjedelig livet ditt må være. Hvorfor det? Den som har et kjedelig liv fordi de ikke får spille Borderlands 3 akkurat nå må gå litt inn i seg selv. Endret 25. september 2019 av Stormwolf Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hvorfor det? Den som har et kjedelig liv fordi de ikke får spille Borderlands 3 akkurat nå må gå litt inn i seg selv. Det er jo du som ikke får spilt Borderlands 3, fordi du mener det ikke er "ferdig". Vi andre sitter og storkoser oss med spillet. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hvorfor det? Den som har et kjedelig liv fordi de ikke får spille Borderlands 3 akkurat nå må gå litt inn i seg selv. Det er jo du som ikke får spilt Borderlands 3, fordi du mener det ikke er "ferdig". Vi andre tråler diskusjon.no etter noen å være uenige med. ftfy 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 ??? han mener at du bare leter etter noen å krangle med, noe som virker å stemme 4 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Nå er jeg ikke helt med her. Du sier jeg må inn i meg selv fordi jeg storkoser meg med spillet ved launch, mens du ikke får spilt det før til neste år en gang, fordi du ikke mener det er ferdig. Hvor for dere det fra at jeg leter etter noen å krangle med? Jeg bare kommenterte den merkelige logikken din, fordi jeg sliter med å se hva du mener. 2 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Har det heller ikke travelt med å kjøpe dette, kan godt vente til neste år for å få spilt det. Det epic driver med fortjener ikke støtte... 2 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Storkoser meg med spillet på xbx, selv om jeg hadde foretrukket det på PC. Hvis jeg fortsatt synes det er interessant til neste år så kjøper jeg det på steam også. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Synd spillet ikke er ute før rundt april neste år tbh Huff, så kjedelig livet ditt må være. Ja, forferdelig å ha prinsipper i livet ikke sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå