jae-ols Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Jeg har gått inn på automatisk sletting på Thunderbird. Satt det på sletting av alle meldinger eldre en 30 dager. Men ingen ting blir slettet. Prøvd flere ganger, noen som har peiling på hvorfor det ikke slettes? Og slette manuelt tar jo evigheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Thunderbird er en mail-klient. Kan bare anbefale å gå over til å bruke Web-mail. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Hva er Web-mail? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Det må da være mulig å slette meldinger automatisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Har du satt opp med IMAP eller POP? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Har du satt opp med IMAP eller POP? Det finner jeg ikke ut av. Hvor ser jeg det? å gikk jeg på innstillinger og huket av for "slett etter 30 dager" men intet skjer. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Dette er server navnet: imap-mail.outlook.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Hva er Web-mail? https://outlook.live.com/mail/inbox Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Mye arbeid å legge inn alle kontakter på nytt. Så det spørs om jeg går for denne. Og hvorfor er denne bedre? Slettes mail automatisk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Mye arbeid å legge inn alle kontakter på nytt. Så det spørs om jeg går for denne. Og hvorfor er denne bedre? Slettes mail automatisk? Derfor jeg anbefaler å bruke Webmail, så legger du inn kontaktene en gang, for all fremtid. En datamaskin varer som kjent ikke evig. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Derfor jeg anbefaler å bruke Webmail, så legger du inn kontaktene en gang, for all fremtid. En datamaskin varer som kjent ikke evig. Ved å legge inn en og en? Det høres ut som steinalderen. Må være en raskere metode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Ved å legge inn en og en? Det høres ut som steinalderen. Må være en raskere metode. Du kan sikkert eksportere kontaktene i en csv fil, som du da importere. Steinalder-vis er det å bruke mailklienter. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Du kan sikkert eksportere kontaktene i en csv fil, som du da importere. Steinalder-vis er det å bruke mailklienter. Det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Jeg er ingen "kløpper" på data. Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Jeg er ingen "kløpper" på data. Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Jeg er ingen kløpper på Thunderbird, så du må nesten Google deg frem til hvordan du eksporterer kontakter til en csv-fil. På outlooksidene skal du importere kontaktene. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Takker så mye Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Tror det gikk bra ?? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Jeg importerte alle kontakter fra hotmail.com. Men når jeg nå trykker på navnet og så send e-post skjer ingen ting. Virker ikke som de har blitt riktig lastet inn. Hvor på outlook finner jeg alt om utg. server og slikt? Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 12. november 2019 Forfatter Del Skrevet 12. november 2019 Bruker webmail nå og der er det mulig å blokkere folk som du ikke ønsker kontakt med. Den er jeg meget fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå