LarZen Skrevet 30. september 2019 Del Skrevet 30. september 2019 Helt uenig. Spillet er fantastisk og et av de beste på mange år. Gleder meg til å kjøpe og spille det på nytt til PC. Bra at du liker det. Selv syntes jeg det var helt fantastisk selv, ihvertfall for en stund før det dro det ut i det uendelige med alt mulig rart og det hele ble bare gørr kjedelig. Folk som liker et spill pleier å spille det ferdig og der er statistikken ganske nådeløs. Ihvertfall sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Du har ikke gått glipp av noe.... Folk fleste er overbegeistret over spillet i starten og så går dem dritt lei. Statistikken over dem som har spilt det ferdig er vist ganske så lav. Var vel rundt 22% sist jeg sjekket...Kva er definisjonen på ferdig her? Fullført alle moglege oppdrag? Fullført det siste hovudoppdraget? Eg ser for meg at mange kan stoppe nær slutten, så det hadde vore interessant å sjå fordelinga av prosent etter kor mange oppdrag dei hadde fullført. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 1. oktober 2019 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ikke fullført det selv men det er pga 30fps og motion blur. I et spill med open world og vanvittige detaljer så blir jeg kvalm når det er motion blur når jeg snur meg rundt. Blir insta kjøp på PC hvis det kommer. Utenom historien så er det også et vanvittig bra skytespill som kan bli helt konge online med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Framerate er eit godt poeng. Det blir ein kjempehopp om neste generasjon konsollar leverer alle spel med 60 FPS. Når eg først er i gang så går 30 greitt, men det er så mykje betre med 60, spesielt når resten av spelet ser så bra ut. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 RDR2 kommer 5. november! 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Bah. Litt lei for at eg har brukt så mykje tid på det no, for eg kunne lett tatt ein ny runde på PC. Eg runda det første gong, men mangla ein del sidegreier. No er eg 30% på vei i andre runde der målet er 100% Compendium og det meste anna (ikkje "100%" som spelet går etter). Kanskje eg skal avvente litt og vurdere resten på PC. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Spilte gjennom det en gang, ventet på PC-versjonen for å ta en ny runde (Der jeg gjerne kan gå 100%). Definitivt verdt å vente. Blir fantastisk dette!Online driter jeg i. Samme grindfest som i GTA:Online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå