Lapette Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Topicen sier alt... Hvordan kan jeg bruke et item til å, for eksempel slå noen med?! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 For å skifte utstyr går du på "Equip Gear" når du er i "Lodge". Den eneste karakteren jeg kan komme på som har noe slags utstyr som man kan slå med er Allegra (eller var det Zoe). Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Jaoki, så jeg kan ikke bruke lassoen til å slå\"binde" folk med? Den er bare til pynt? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Har ikke fått no lasso ennå, men tror alt utsyret bare er til pynt. Endret 27. desember 2003 av Ratatosk Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Psymon har en del skumle gjenstander... bl.a. bjørnefelle, særdeles stor knipetang, og dynamitt... boksehansker er der visstnok også muligheter for å anskaffe seg... men hva fordel dette har for å slå folk under race, har jeg ikke fått testet ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå