Delvis Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Selges det i det hele tatt nye VHS videospillere noe sted?Min kollapset forleden, skulle hatt en ny. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Nei. Og hvis du skulle komme over en ny en så er den garantert ræva. Se etter brukte, overhalte på f.eks. Ebay. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2019 Forfatter Del Skrevet 25. september 2019 Nei. Og hvis du skulle komme over en ny en så er den garantert ræva. Se etter brukte, overhalte på f.eks. Ebay. Takk for rådet, tror du har et poeng der. Får sikte mot en bra brukt en. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Søker du på eBay så husk å velge Europe i søkefeltet. Så slipper du å risikere å få en som bare tar NTSC eller kun tar 110V osv. 1 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Skulle tro det jevnlig var slike som ble gitt bort på Finn. Kan jo også være at man kan finne brukte SVHS-spillere av og til til salgs for en ikke så ille penge? Innbiller meg at en del slike litt mer påkostede enheter kan være bedre VHS-spillere enn det jevne også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2019 Har fått meg en. En Panasonic av bra kvalitet. Eneste fjernkontroll virker ikke på den lenger, men det får gå. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. oktober 2019 Del Skrevet 9. oktober 2019 Har fått meg en. En Panasonic av bra kvalitet. Eneste fjernkontroll virker ikke på den lenger, men det får gå. Sett opp et søk på f.eks. eBay. Utrolig hva som popper opp innimellom. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2019 Sett opp et søk på f.eks. eBay. Utrolig hva som popper opp innimellom. Det er på videospilleren det ikke virker med fjernkontroll. Sensoren eller noe er ødelagt. Men alt annet virker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå