MrLee Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 heh, jeg sa også at "ikea er ikke dritt" før jeg prøvde en skikkelig kontorstol...ikea er for amatører nå angrer jeg som helten på at jeg langa ut ca 1300 for en ikea stol...jaja... btw, jeg sa ikke at alt de hadde på ikea var dritt, men du må opp på top of the line modellene før de begynner å bli noe bra Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 http://www.rabami.com/product_details.aspx?id=59jeg har den derre: R31, koster ca 5000kr. den gamle stolen min kom fra biltema og kosta ca 1k men det som var dårlig med den var at den "sank isammen" altså alt det mye i setet flyttet seg ut til kantene, så det ende opp med at jeg satt på en treplate så vik unna produkter med laber kvalitet Det synes jeg var dyrt. Men så veldig stiv ut i ryggen så det gjørt vondt. Men skal ikke si noe, har ikke prøvd den den er ikke så rett som på bildene, men den er ganske rett ja... nesten litt for rett for meg... men stoffet sitter toppløs nå, og det er DEILIG! sitter og gnir ryggen frem og tilbake i det delige stoffet Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) BTW eg lurer på den Stol til 1000 kr Den der synes ihvertfall JEG at er veldig god.. finnes sikkert bedre stoler, men den der koster ihvertfall ikke en årslønn edit: BTW, god natt Endret 27. desember 2003 av ZybiX Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Ka du meiner ukes tid??? 7 dager.. I tilfelle du lurer på hvorfor så er det fordi en dårlig sittestilling ikke skader deg i de 5 sekundene du prøver en stol i butikken. Du merker det når du kommer hjem og har brukt stolen en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå