Møkkalasset Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Kor finner eg den beste pc stol og beste pris Den eg har no holder på å gå i sju steina Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 gjør som meg og ta deg en tur innom en møbel forhandler og prat med folk forklar problemet, så kommer de sikkert med en del forslag du kan prøvesitte etter en stund har du funnet ut hvilken stol som passer ræva di best Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Bur i florø, har vært på det som er alt sucks ps berre 1 sjappe :-( Lenke til kommentar
Mira Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 IKEA, hvis du har muligheten da... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 IKEA nærmeste IKEA er på nette..... Neste er i bergen Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Ikea Er denne bra?? Veit du om ein bedre? Endret 26. desember 2003 av londoy Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Jysk Den? Synspunkt Jysk2 No k an dokke her ute sei meg kas stol som er best Endret 26. desember 2003 av londoy Lenke til kommentar
lodott Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 De auksjonerer vekk endel greie stoler på www.netthandelen.no Du kan jo være heldig og komme over noe bra noe.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 IKEA nærmeste IKEA er på nette..... Neste er i bergen nope! kommer snart til ålesund men du vil vel ha ny stol nå du ja Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Veit du kor Florø ligger du.... Sogn og fjorande ..... Norges vesligste by! Ikkje ålesund lol Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ville ikke brukt mindre enn 2000 kr på en ny stol hvis jeg skulle kjøpt idag...de meste på ikea er dritt, med mindre man går ganske høyt opp i pris..er iallefall min erfaring... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 btw, er kanskje ikke så lurt med skinn. Det blir jo klamt og slik når man sitter i shorts(sommeren) i den stolen jeg fikk til jul, som er ganske digg så er det et sånnet veldig godt stoff, vet ikke hva det heter siden jeg ikke kan så mye om stoff menne ligner litt på kort-håra fløyel, eller veldig veldig mykt lær. kanskje muffins, men det er veldig godt å ta på Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 btw, er kanskje ikke så lurt med skinn. Det blir jo klamt og slik når man sitter i shorts(sommeren) i den stolen jeg fikk til jul, som er ganske digg så er det et sånnet veldig godt stoff, vet ikke hva det heter siden jeg ikke kan så mye om stoff menne ligner litt på kort-håra fløyel, eller veldig veldig mykt lær. kanskje muffins, men det er veldig godt å ta på Kor finner eg den då`?? BTW eg lurer på den Stol til 1000 kr Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ville ikke brukt mindre enn 2000 kr på en ny stol hvis jeg skulle kjøpt idag...de meste på ikea er dritt, med mindre man går ganske høyt opp i pris..er iallefall min erfaring... Ikea er da ikke dritt. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) http://www.rabami.com/product_details.aspx?id=59 jeg har den derre: R31, koster ca 5000kr. den gamle stolen min kom fra biltema og kosta ca 1k men det som var dårlig med den var at den "sank isammen" altså alt det mye i setet flyttet seg ut til kantene, så det ende opp med at jeg satt på en treplate så vik unna produkter med laber kvalitet Endret 26. desember 2003 av RIP Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 ville ikke brukt mindre enn 2000 kr på en ny stol hvis jeg skulle kjøpt idag...de meste på ikea er dritt, med mindre man går ganske høyt opp i pris..er iallefall min erfaring... Ikea er da ikke dritt. Enig. Totalt uenig MrLee, jeg så en fin stol til ca. 700 kr. på IKEA. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 ville ikke brukt mindre enn 2000 kr på en ny stol hvis jeg skulle kjøpt idag...de meste på ikea er dritt, med mindre man går ganske høyt opp i pris..er iallefall min erfaring... Ikea er da ikke dritt. Enig. Totalt uenig MrLee, jeg så en fin stol til ca. 700 kr. på IKEA. Kan du gje meg link til den .... liker ikkje ikea si side Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Ikke kjøp noen stol som ikke kan ta av armlener. For å kunne sitte noenlunde godt må du sitte tilbakelent og avslappet med ryggen i stolen. Overarmene skal henge rett ned, albuene bøyd 90 grader langs siden og peke rett frem. Dette innebærer at du må ha touch tastatur og sitte med fanget under bordet. Armlener blokker for dette og du må velge mellom å ha enten en god stiling for ryggen eller for skuldre/armer/hender. Dette er min erfaring iallefall, det beste er selvsagt å prøve stolen din en ukes tid på skrivebordet ditt før du kjøper. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 http://www.rabami.com/product_details.aspx?id=59jeg har den derre: R31, koster ca 5000kr. den gamle stolen min kom fra biltema og kosta ca 1k men det som var dårlig med den var at den "sank isammen" altså alt det mye i setet flyttet seg ut til kantene, så det ende opp med at jeg satt på en treplate så vik unna produkter med laber kvalitet Det synes jeg var dyrt. Men så veldig stiv ut i ryggen så det gjørt vondt. Men skal ikke si noe, har ikke prøvd den Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 Ikke kjøp noen stol som ikke kan ta av armlener. For å kunne sitte noenlunde godt må du sitte tilbakelent og avslappet med ryggen i stolen. Overarmene skal henge rett ned, albuene bøyd 90 grader langs siden og peke rett frem. Dette innebærer at du må ha touch tastatur og sitte med fanget under bordet. Armlener blokker for dette og du må velge mellom å ha enten en god stiling for ryggen eller for skuldre/armer/hender.Dette er min erfaring iallefall, det beste er selvsagt å prøve stolen din en ukes tid på skrivebordet ditt før du kjøper. Ka du meiner ukes tid??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå