DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 klikk her Den karen tror jeg er overvektig... eller vent litt... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 :D :D :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 klikk her Den karen tror jeg er overvektig... eller vent litt... hahaha, enten er det dagens beste kommentar, eller så er det bare meg som er små-brisen. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) hahaha, enten er det dagens beste kommentar, eller så er det bare meg som er små-brisen. Tar det som en oppmuntring til å spamme litt i fylla (*somebody kill me, soon*). Oh, yeah: "STØTENDE". EDIT: Kan jeg bare legge til, angående linken ovenfor: "PRICELESS!"? Livet mitt har nå (etter at R&P falt ned i "S'ATANS egen svovelpøl") fått en mening igjen. SomethingAwful, I thank you! Endret 25. desember 2003 av DrDoogie Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hahaha dritt kult. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 mange morsome inne på den siden! tidsfordriv i flere timer! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Ja, klipp og lim i lenken folkens. Mye moro - og forresten: YOU PERVERT! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 ROFL DrDoogie, jeg trur du er en smule sinnsyk? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 klikk her Den karen tror jeg er overvektig... eller vent litt... du la merke til at det var manne hender du og? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 klikk her Den karen tror jeg er overvektig... eller vent litt... du la merke til at det var manne hender du og? ehhh.. ja.. Men han staar jo bak da.. Saa det er ikke noe viktig Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 mange morsome inne på den siden!tidsfordriv i flere timer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå