the-wiking Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 hjelp!! alt har funket bra helt til i dag da jeg skulle brenne en fil for en venn, trykket på nero som jeg gjøt hver dag nero starter opp og så får jeg en melding scanning scsi\idebus please wait..... og da fryser hele systemet xp pro. og jeg må skru av på panikkbryteren og restarte maskinen. har avinstallert nero og innstallert på nytt men til ingen nytte, er det noen som har ett lite tips,på forhånd takk til dere alle!!! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Har du lastet ned den nye versjonen og prøvd den? Lenke til kommentar
the-wiking Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 heisan, ja jeg har lastet ned nye vesjonen oxo men med samme resultat, har oxo clone cd den virker men jeg savner nero Lenke til kommentar
the-wiking Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 heisan ville bare si at det var dvdbrenneren som det var noe feil på når nero scannet etter scsi så frøys hele systemet fordi det var feil på brenneren har fått ny brenner så nå er alt topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå