DanSteff3n Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 (endret) Hei. Jeg har fått lagt inn fibernett fra Eidsiva nå idag. Linjehastighet er fin. Ping er fin når det blir tatt test. 3-5ms Meen, problemet kommer når jeg spiller. Satt og spilte COD beta nå isted. Da finner den folk med samme ping som meg, å det går da opp i 60ms på ping ingame. Å når det da skjer noe action ingame,så hopper ping rett opp i 200-800ms ca. Hva kan dette skyldes.`? Tilleggsinfo: Bruker nettverksadapter (Netgear A6100) Men med bredbånd som jeg hadde før, så var det lav ping hele tiden.. Endret 23. september 2019 av DanSteffenSR20 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Du må prøve å koble deg til med kabel. Flytt PC om du må. Er det bra da, så er det den trådløse tilkoblingen din som er problemet. Nettverksadapteren din er ikke den beste, og du har endel å gå på der? Har du plass til trådløst nettverkskort i et PCIe-spor på PCen din? Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Kan så godt som utelukke fiberen selv om det skjedde da. Wifi-adapter er aldri en god løsning. Når det blir action i COD blir maskinen varmere, dette kan påvirke en wifi adapter. Prøv kabel før du gjør noe annet. Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 Du må prøve å koble deg til med kabel. Flytt PC om du må. Er det bra da, så er det den trådløse tilkoblingen din som er problemet. Nettverksadapteren din er ikke den beste, og du har endel å gå på der? Har du plass til trådløst nettverkskort i et PCIe-spor på PCen din? Jeg sittee 5m unna modemet med stasjonnær pc. Men ja, jeg har plass i et PCIe spor til et nettverkskort. Men hvilket er å annbefale? Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 Kan så godt som utelukke fiberen selv om det skjedde da. Wifi-adapter er aldri en god løsning. Når det blir action i COD blir maskinen varmere, dette kan påvirke en wifi adapter. Prøv kabel før du gjør noe annet. Takker Hvilken nettverkskabel er å foretrekke? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Cat 5e eller Cat6 på nettverkskabel Lenke til kommentar
NULL Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Takker Hvilken nettverkskabel er å foretrekke? Forstår det slik at dette er en stasjonær pc siden du har ledig PCI-E-kortplass. Men PC-en har vel integrert nettverkskontroller for Ethernet skulle jeg anta? De 15 siste årene skulle det vel nesten være vanskelig å finne en stasjonær PC uten integrert støtte for kablet nettverk. (Og for den saks skyld vanlige bærbare PC-er - riktignok noen ultraportable uten) Lenke til kommentar
DanSteff3n Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 Det har løst seg ? Jeg kjører nå kablet inn til Stasjonær, å det funker helt topp, med stabilt 550/500 Saken var den: Ringte Eidsiva, å de restarta router. Hu dama så at det kun var en 2,4ghz linja ut fra Router. Oppretta en 5ghz. Å kobla på den trådløse osv. Nå ligger det ganske stabilt der også ? Så får vi se litt på ping/latency etterhvert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå