AMDguru1 Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Går det an å kjøre Athlon FX i dual? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Er vel opteron sin oppgave det vel? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Er vel opteron sin oppgave det vel? Ja, vet det. Men går det an? Lenke til kommentar
alt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 fikk du SÅ mye til jul...... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 fikk du SÅ mye til jul...... Hehe. Neida, men lurte bare på om det gikk an Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Jeg skal ikke si 100% sikkert, men tviler meget sterkt på at Athlon FX kan kjøres i multiprosessor sammenheng. Det blir vel som å kjøre en Athlon XP, istedenfor Athlon MP, noe som jeg også tviler på fungerer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 tja, jeg mener å huske at jeg leste ett sted at tidlige FX'er egentlig bare var re-labla Opterons, men om dette stemmer nå, vet jeg ikke. uansett, en FX er jo egentlig bare en Opteron uansett, så jeg ser ikke problemet med å bare kjøre dual Opteron 2xx serie jeg? en 2.0 ghz opteron har vel samme specs som en FX? ang, XP som MP, det gikk i begynnelsen, da MP bare var relabla XP CPU'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå