Lapette Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har nå spilt SSX 3 et par dager og vil konkludere med at dette spillet er på temmelig lik linje med forgjengeren. Klart det har forbedret seg på mange områder fra TRICKY, både grafikkmessig og gameplaymessig, men jeg synes også at spillet har forværret seg på mage steder!! Jeg har derfor brukt litt tid på å lage en liste over ting jeg synes SSX 3 har forbedret\forværret fra forgjengeren.. FORVÆRRET (eller skrives det forverret?): -Loadingen tar alt for lang tid!! Utrolig irriterende når du bare skal sjekke et nytt Item eller no sånt.. -"Slå-knappen" har blitt flyttet fra spaken til R1,2 + L1,2.. Det er utrolig irriterende for oss SSX fans som har vendt oss til kontrollene. -Alle de irriterende E-mailene! (Det er jo et genialt konsept, men alle de "Hvorfor slo du meg under løpet"- meldingene kunne jeg klart meg fint uten!! -Det er jo akkurat de samme figurene fra forrige spill (++), EA kunne virkelig brukt litt tid på å lage mange nye figurer, for etter å ha rundet tricky med alle figurene blir det liksom litt LAME å se de samme figurene igjen med de samme ubertrickene -Ubertrickene.. Også disse har blitt kopiert fra forgjengeren (de fleste av dem!) -Tricky-o-meteret synker jo så ******* fort! Man bruker jo opp all speed boosten på få sekunder! Dette synes jeg var mye bedre i Tricky! -At alt foregår i ett fjell! (Klart det er variasjon jo lenger opp i fjellet du kommer, men tanken på at alt skjer på ett sted er liksom litt... bleh...) -OUT OF BOUNDS! Denne meldingen kommer på de aller merkeligste steder!! Plutselig når jeg kjører 2 millimeter utenfor banen for å sjekke om det er en offpist løype blir jeg resatt midt i banen og mister all den fine farten min!! BLEH! FORBEDRET : -Grafikken (Suveren som alltid, enda bedre enn forgjengeren! Smooth!) Snøen gir deg skikkelig påskeferiefølelse! -Konseptet med penger og items/skills du kan kjøpe! Veldig Tony Hawk, det liker jeg! -Lyden og informativ radio, mye bra og trendy musikk, god vinterstemning av omgivelseslydene og fete karakterstemmer! full pott til lyden!! -Selv om det ikke er så mange, er de nye ubertrickene helt ubre! Tufft å se på! -Varigheten! Selv om det ofte blir sagt motsatt, synes jeg dette er et spill du kan spille å spille uten å bli lei! bra bra bra! Selv om "forværret" delen var større en motparten vil jeg ikke si at SSX 3 er dårligere enn forgjengeren! Det er et pent og gjennomført spil, men byr kanskje ikke på så alt for mye for oss gamle uberfans som har spilt begge forgjengerne tvers igjenom!! Ut av seks vil jeg gi det 5, ikke full pott, pga at mange av de nevnte feilene går meg så på nervene at jeg allerede har ødelagt 2 playstationkontroller og en dør... Hva synes dere? - Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Ingen som er enige med meg? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Jeg er på leting etter SSX3 vet noen hvilke butikker som har det?? rundt stavanger området... Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 er enig med deg i at out of bounds greiene e irriterende.. eg syns det e digg at alt foregår på ett fjell eg, men du skal få lov til å irritere deg over det, men det synes eg e et +.. Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 En ting som plager meg er at det er de sykelige vankslighetsgradene på noen av de siste banene! Jeg orker ikke en gang tanken på å lære meg baner ut og inn å tenke ut strategier for å greie det... Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) Jeg er på leting etter SSX3 vet noen hvilke butikker som har det??rundt stavanger området... Jeg fikk det for rundt 470,- alt inkludert fra www.zailor.no Lånte det til en kamerat som har Tricky, og han elsket SSX3 i forhold. EDIT: Det var nok tilbud når jeg kjøpte det, men de har det nå uansett fall. Endret 29. desember 2003 av Hidden Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det aller første SSX er best sådan... men Tricky slo an med sine ubertricks og oppgraderte baner, og SSX3 har slikeglatt grafikk, og en god del andre forbedringer... Jeg er oppslukt nå i SSX3's verden, men det fine er at en kan alltids sette seg ned med et av de to andre for å få litt avveksling om en ønsker det... De valgte sikkert å sette hele greia til et fjell, for det hadde de ikke gjort før... orginalt synes jeg... savna litt konseptet med å tjene seg stat-points ved å gjennomføre race og showoffs, men ja, jo, kjøpe seg stats går jo an det også...skal ikke ramse opp i fem lange om hva som er bra eller ikke, det er kort sagt et glimrende spill som det ligger mange timers spilling i... Jeg er i allefall godt fornøyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå