Gå til innhold

Gründere ber om fiskeforbud ved undervannsrestaurant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er mykje stygt i sjøen sa mannen, såg kjerringa bade.

Grunder up my ass. Stadig flere hippstere som skal bestemme for alle andre.
Hadde syntest det hadde vert kjempespennende å se om det gikk noe krabbe eller hummer i teina mi mens jeg spiste en bedre middag.

Er det noe politikere må sørge for, så er det at mennesker i kommunen slipper tullete reguleringer.

Endret av EremittPåTur
Lenke til kommentar

Fint med yrende liv å se på, men det skurrer noe med utviklingen i samfunnet når enkelte personer ikke skjønner hvor mat kommer fra. "Æsj - har dette vært levende før det ble mat?"

I noen restauranter kan man plukke ut hvilken hummer man ønsker fra et akvarie. Sånn burde det kanskje vert for laks, lam, fe og andre dyr også, men av praktiske hensyn kunne man jo i det minste fått et bilde av dyret da det levde. Det kunne kanskje satt fart i salget av vegetarmaten på menyen. (der råvarende antagelig er billigere i innkjøp)

Jeg foreslår at noen setter uten teine og tauer en laksemerd forbi midt i "beste sendetid".

Lenke til kommentar

Kan de forvente å bli hørt i fiskeridepartementet og fiskeridirektoratet da?

Hva om "jeg" sender søknad straks til Klima- og miljøverndepartementet om å få utslippstillatelse til noe gukke sånn en 500 meter utenfor undervannsrestaurantvinduet. Man burde ihvertfall kunne forvente at ting likebehandles. Selv om "jeg" kanskje hadde fått avslag  :)

Lenke til kommentar

Dersom det er folk som setter garn heilt oppi vindauga så forstår eg at det blir reagert, men ellers vil vell båttrafikk og fiske berre gi fleire ting å sjå på frå ein ny vinkel?

Som nemt over, dersom det var eit ønske om urørt naturutsikt med ferdselsforbod, så burde det blitt tatt opp under planlegginga.

Kva blir det neste, at hotell med havutsikt ber at dei "stygge" nyttefartøya held seg unna fordi utsikta skal være urørt av hensyn til hotellgründerane?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kan restauranter "på land" være like kritiske i sine krav om omgivelser som er behagelige og spennende å se på.? At de forsøker å forby diverse aktiviteter utenfor restaurantvinduene? Og kanskje lager en "forbudssirkel" med eksempelvis 50 meter radius rundt restauranten sin hvis innenfor kun naturlig menneskemylder er tillatt? Og gjerne bare unge vakre mennesker....?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...