AfterGlow Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 IBM lanseres verdens største kommersielle kvantedatamaskin 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Pokkers. Skjønner jeg må lese meg opp på kvantefysikk og mekanikk. Å skru på gamle binære intel-systemer holder ikke lenger. Først må jeg få en liten hjernetransplantasjon som klarer å ta imot informasjonen. ? 4 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Pokkers. Skjønner jeg må lese meg opp på kvantefysikk og mekanikk. Å skru på gamle binære intel-systemer holder ikke lenger. Først må jeg få en liten hjernetransplantasjon som klarer å ta imot informasjonen. ? Hehe, fikser du en større hjernetransplantasjon for artikkelforfatter/redaktøren i samme slengen? Dagens tittel: «IBM lanseres verdens største kommersielle kvantedatamaskin» Føles som jeg har klart å klikke meg inn på en eller annen frilanser-basert blogg.. *host* iTAvisen *host* *host* ? 2 Lenke til kommentar
DCALQEYU Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Pokkers. Skjønner jeg må lese meg opp på kvantefysikk og mekanikk. Å skru på gamle binære intel-systemer holder ikke lenger. Først må jeg få en liten hjernetransplantasjon som klarer å ta imot informasjonen. ? Nå kommer snart Musk med NeuraLink, så da løser det seg. 1 Lenke til kommentar
55GE57GD Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Tro meg når jeg høytidelig spår at hvis disse maskinene kommer på markedet, så vil prisen gjøre at de havner i den mer høykirkelige del av informasjonsteologien. Senere blir de kanskje også noe for den PC-grå masse. Pål Jensen Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Tro meg når jeg høytidelig spår at hvis disse maskinene kommer på markedet, så vil prisen gjøre at de havner i den mer høykirkelige del av informasjonsteologien. Senere blir de kanskje også noe for den PC-grå masse. Pål Jensen Å, ja. En ting er at maskinen ikke blir billig, for de som måtte ha råd/få lov til en sånn luring. Må huske å budsjettere inn en høysikret bygning med 24-timers sterkt vakthold. De her kommer til å bli en ønsket vare for suspekte personer som vil ha makt, men hverken penger eller tillatelse til å anskaffe en på lovlig vis. -Jeg kan garantere de klossene her vil være like populære på det sorte marked som fiberspleisere (-Helt annen tilgang og prisklasse, men likevel...) Lenke til kommentar
NiTech Skrevet 25. september 2019 Del Skrevet 25. september 2019 Og jeg som trodde det sto "kaffemaskin". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå