Uxzuigal Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Spillet kommer i april 2004. Ferdig med den saken. Allt dette tullet med at "det kommer når det er ferdig", er jeg lei av å høre.....Det kan selvfølgelig bli utsatt, men det tror jeg ikke. Det er bare til å vente å se hva som skjer. Det blir for dumt å spørre om når et spill kommer.... Det kommer når det kommer, og det blir nesten alltid utsatt. De som ikke har tolmodighet til å vente, kan bare drite i hele spillet. Fælt til god greie på saker du skal ha da:) Skulle ønske jeg også hadde sikkre kilder som deg:0 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Enig med deg der notarget. Som jeg sa tidligere: De som ikke har tolmodighet til å vente, kan bare drite i hele spillet. Eller kan de bare være litt bedre å planlegge og være føre var... slik at de heller kunne sagt at det kom til sommer 2004 og plutselig til alles glede lansere det i mar.. ehh april for de ble ferdig Syns nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå