Liquidkey Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Veldig kult med Saka fra start! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Vinner vi ikke denne gir jeg faen meg opp. 3-1 Auba, Ceballos, Luiz - Trezeguet 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ræv ellever. Saka spilte 90 min for to dager siden. Midtbanen er same old shit, og forsvaret er det samme. Bør vinne, men ingenting med den elleveren gjør at jeg har trua. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 TV2 viser ikke kampen? Hvor ser folk? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ræv ellever. Saka spilte 90 min for to dager siden. Midtbanen er same old shit, og forsvaret er det samme. Bør vinne, men ingenting med den elleveren gjør at jeg har trua. Torreira og Willock spilte nesten hele kampen i tyskland. Ceballos fra start er nå framskritt mener jeg.. Flere midtbanespillere har vi liksom ikke, så langt du ikke kan trylle frem noen? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Hmm. Burde ikke Nelson fått spille? Saka spilte EL og burde kanskje heller spille cup til uka. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 TV2 viser ikke kampen? Hvor ser folk?Jeg får ikke sett den, så ser heller «Målshow» på TV2 Sport Premium 2. Da får man i det minste sett målene «direkte». Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Wow. «Talentløst» kan ikke dekke litt av det en gang. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Hehe. Villa styrer kamp på Emirates. ? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Villa styrer ingenting, men det hjelper lite når vi slipper inn så lett. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Rykker ned rykker ned rykker ned. Rykker ned rykker neeeeeed. Helt sinnsykt at vi ble rundspilt av Watford og nå sliter mot Villa på hjemmebane. Midtbanen er patetisk, forsvaret det samme. Lukter sesongens flopp av Pepe Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Billig rødt, faen i helvete. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Helt krise. Men en forsvar spiller fra ellet til har vel ikke så mye å si.. færre kokker mindre søl? ? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Redusert til 10 mann, ligger under 0-1, spiller på hjemmebane, spiller mot Aston Villa. Skulle til å si «send inn klovnene» men de er allerede der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Klovneklubben slår til igjen! Blir bare mer og mer komisk for hver uke. Kan for faen ikke tape mot et nyopprykket lag på hjemmebane. Da skal det være over og ut for Emery. Spent på hvor langt ned på tabellen vi havner i år. Klarer vi øvre halvdel? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Orker ikke det her. Snakkes neste uke. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Hodeløst av Maitland, flaut av Sokratis og generelt tafatt. Blir ikke overrasket om vi avslutter kampen med 9 mann nå som Xhaka har gult. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg får ikke sett den, så ser heller «Målshow» på TV2 Sport Premium 2. Da får man i det minste sett målene «direkte».Fant meg en side å streame fra. Engelske kommentatorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå