Odd R. Valmot Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 TU tester: Børster er bedre enn høytrykk på terrassen Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Huff, får vondt når det skrives om å høytrykkspyle terrassebord. Har vært borti noen sånne og en må ha på sko når en går på de etterpå. Men for all del, sikkert koselig å dra ut flis fra føttene. Lenke til kommentar
Egil Hjelmeland Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Når det gjelder ugras på hageganger så har jeg god erfaring med ugrasbrenner. En kjapp forvelling så bladene blir mørkegrønne. Da er celleveggene ødelagt, og solen gjør resten av jobben. Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Huff, får vondt når det skrives om å høytrykkspyle terrassebord. Har vært borti noen sånne og en må ha på sko når en går på de etterpå. Men for all del, sikkert koselig å dra ut flis fra føttene. Tull! Gjort ordentlig blir det ikke fliser. Beviset er verandaen min. Ikke ei flis i noens føtter i sommer. Og verandaen er mye brukt. Lenke til kommentar
hoj Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Huff, får vondt når det skrives om å høytrykkspyle terrassebord. Har vært borti noen sånne og en må ha på sko når en går på de etterpå. Men for all del, sikkert koselig å dra ut flis fra føttene. Tull! Gjort ordentlig blir det ikke fliser. Beviset er verandaen min. Ikke ei flis i noens føtter i sommer. Og verandaen er mye brukt. Bruk av høytrykksspyler på trevirke (og betong) er meget dumt, det ødelegger strukturen i treet. Vask med kraftvask og spyl med vanlig hageslange. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Huff, får vondt når det skrives om å høytrykkspyle terrassebord. Har vært borti noen sånne og en må ha på sko når en går på de etterpå. Men for all del, sikkert koselig å dra ut flis fra føttene. Tull! Gjort ordentlig blir det ikke fliser. Beviset er verandaen min. Ikke ei flis i noens føtter i sommer. Og verandaen er mye brukt. Min erfaring er at Bengt Who har rett. Høytrykk terrassevasker på terrasse er håpløst. Det myke treverket vaskes ut og man sitter igjen med flisene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå