Dobbeltabbe Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Er det virkelig bare iPhone 11 Pro å velge blant? Jeg er på mange måter fornøyd med min XS Max, det er moro med stor skjerm iblant. Men det er oftere ikke moro når mobilen ikke får plass i lommene eller må tas ut av jakkelomma om jeg må bøye meg og knytte skolisser. Er ei lita dame på 1.60 og har små hender, så jeg ser etter mer lommevennlig mobil. Men hvilke andre mobiler enn 11 Pro er det egentlig å velge blant? Det er mange gode, nye mobiler å velge blant, men 6,1´´skjerm eller større ser ut til å være malen. Er det noen som har anbefalinger, eller må jeg bare svelge kamelen og bruke alt for mye penger på 11 Pro? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ja svelg kamelen. 1 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Pixel 3 eller 3a. Sistnevnte er veldig bra til å være så billig. Rent Android, vanvittig bra kamera og meget god batteritid. Selv med en middelmådig prosessor så er telefonen veldig kjapp og har bra flyt. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Samsung Galaxy s10e? Lenke til kommentar
minim Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ja svelg kamelen. Enig. Om du er fornøyd i dag med iPhone så blir du bare skuffet når du ser hvor dårlig ting kan virke. Trekk visaen med lukkede øyner Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Ikke se deg blind på skjermdiagonalen i et marked der mobilskjermer blir stadig mer avlange, den er rett og slett misvisende når skjermene ikke lengre er et konstant lengde/bredde-forhold. La meg ta utgangspunkt telefoner med "like stor" skjerm: Samsung Galaxy S10 er 70.4 mm bred, skjermareal på 93.2 cm^2 Apple iPhone 11 er 75.7 mm bred, skjermareal på 84.4 cm^2 Sony Xperia 5 er 68.0 mm bred, skjermareal på 86.9 cm^2 Huawei P30 er 71.4 mm bred, skjermareal på 91.3 cm^2 LG G8 ThinQ er 71.8 mm bred, skjermareal på 91.0 cm^2 Felles for alle disse telefonene er at diagonalen (hvis du tar utgangspunkt i at skjermen ikke har avrundede hjørner) kommer på 6.1" Undersøk fysisk størrelse (lengde, bredde, og dybde), og se vekk fra intetsigende tall som: batterikapasitet i antall mAh, skjermstørrelse i diagonal, klokkefrekvens, megapiksler, og så videre. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Ute etter noe av det samme god mobil med godt kamera, helst ikke høyere enn 15cm Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Mange mobiler under 150 mm lengde og 75 mm bredde: https://classic.prisjakt.no/category.php?b=s345362496 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå