steinjarle Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Men de er definitivt ikke for alle.TEST: Beats by Dr. Dre Powerbeats Pro Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Har disse og er superfornøyd. Jeg har ikke problem med størrelsen på casen pga hvor disse er ment til å brukes. Går jeg tur ute lar jeg esken ligge hjemme eller i ryggsekken. På trening ligger den i treningsbaggen. Er jeg på jobb/skole er den i sekken. Er vel kun problem hvis man er ute og gjør noe uten noe å bære den i, men da har den god nok batteritid til at den kan ligge hjemme Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Helt enig med Chameleon. Jeg har også et sett Sony XM3 støydempende over-ears, og de blir liggende på jobben frem til jeg skal reise neste gang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) Problemet jeg har hatt med beats er byggekvaliteten. De har alle!!! gått I oppløsning innen et halvt år. Alle tre stk Ps! Jeg fikk de ikke erstattet på garanti pga Apple mente jeg har gjort det med vilje Endret 22. september 2019 av Limbeck Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Problemet jeg har hatt med beats er byggekvaliteten. De har alle!!! gått I oppløsning innen et halvt år. Alle tre stk Ps! Jeg fikk de ikke erstattet på garanti pga Apple mente jeg har gjort det med vilje Skal se med mine etterhvert men trikset her er vel å aldri kjøpe direkte fra Apple. De er noen sleipe gjerrigknarker hele gjengen. Hadde du kjøpt fra feks elkjøp hadde du ikke hatt det problemet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg kjøpte via power. Eller expert som det het Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg kjøpte via power. Eller expert som det het Med mindre de kan vise til at du har behandlet de feil så skulle Expert (nå Power) gitt deg en reparasjon eller nytt produkt. Selv om de er litt vanskelige, hvis du er 100% på at du har behandlet de riktig så er det bare å stå på ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå