Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Modem som virker 100 % i Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er i alle fall mer stabilt enn windows. LANGT mer stabilt enn windows. på mine Linux maskiner har jeg ennå ikke hatt en krasj, mens windowsmaskinene (ofte de samme maskinene) dør på seg for et stygt blikk. Mulig at jeg bruker de for tøft (dvs. stresser multitaskingen litt mye :p), men et er vanskelig å komme i fra at windows ikke er spesiellt stabilt.

 

Og ja, jeg er klar over at ved å skru av halve widnows og ikke bruke maskinen kan den stå på et par måneder, men nå mener jeg en standard windowsmaskin.

Lenke til kommentar
det er i alle fall mer stabilt enn windows. LANGT mer stabilt enn windows. på mine Linux maskiner har jeg ennå ikke hatt en krasj, mens windowsmaskinene (ofte de samme maskinene) dør på seg for et stygt blikk. Mulig at jeg bruker de for tøft (dvs. stresser multitaskingen litt mye :p), men et er vanskelig å komme i fra at windows ikke er spesiellt stabilt.

 

Og ja, jeg er klar over at ved å skru av halve widnows og ikke bruke maskinen kan den stå på et par måneder, men nå mener jeg en standard windowsmaskin.

Ja, du sier noe der ; en windows maskin er overraskende stabil bare man ikke bruker den til noe. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...