Økonomifyren Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Er fremtiden min ødelagt? 1 Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Nei. Dette var et tulle-innlegg, ikke bry deg.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Fremtiden er ikke ødelagt. Hvis du føler du kan klare en sekser må du se hva du gjorde feil og forbedre det. Læreren har gjerne kommentert hva som er feil. Les igjennom kommentarene og noter deg hva feilen var og hvordan du kan rette på det. Et generelt tips kan være å lese engelske bøker, aviser eller andre engelskspråklige tekster. Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Fremtiden er ikke ødelagt. Hvis du føler du kan klare en sekser må du se hva du gjorde feil og forbedre det. Læreren har gjerne kommentert hva som er feil. Les igjennom kommentarene og noter deg hva feilen var og hvordan du kan rette på det. Et generelt tips kan være å lese engelske bøker, aviser eller andre engelskspråklige tekster. Problemet var ikke språket, men innholdet . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Da må du se på hva du manglet i innholdet. Hadde du glemt hovedmomenter i tekstene du skulle ha prøve i? I såfall kan det være en ide å lese/forberede nøyere på forhånd. Kanskje skrive ned stikkord underveis. Var tekstene du skrev rotete? Da kan det være en ide å strukturere teksten før du skriver. Igjen, se på hva du gjorde feil og tenk igjennom hvordan du kan rette opp de feilene til neste gang. Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Da må du se på hva du manglet i innholdet. Hadde du glemt hovedmomenter i tekstene du skulle ha prøve i? I såfall kan det være en ide å lese/forberede nøyere på forhånd. Kanskje skrive ned stikkord underveis. Var tekstene du skrev rotete? Da kan det være en ide å strukturere teksten før du skriver. Igjen, se på hva du gjorde feil og tenk igjennom hvordan du kan rette opp de feilene til neste gang. Det var en god struktur, men det var innhaldet som var fraværende. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Hvis prøven var på nivå med trådstarten var en femmer mye mer enn du fortjente! 9 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Moderatormelding Tråden er flyttet til OT-baren da den åpenbart ikke har noe å gjøre med skole og leksehjelp. 3 Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Hvis prøven var på nivå med trådstarten var en femmer mye mer enn du fortjente! godt sagt, du er så intelligent. Kan du være min mentor!? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Trolle alarmen gikk nettopp av. 8 Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 21. september 2019 Forfatter Del Skrevet 21. september 2019 Trolle alarmen gikk nettopp av. Seriøst? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 21. september 2019 Del Skrevet 21. september 2019 Seriøst? Useriøst. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Hvis du virkelig skal være "økonomifyren", gled deg til du skal lære Engelsk business language. Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Hvis du virkelig skal være "økonomifyren", gled deg til du skal lære Engelsk business language. Hvordan er det? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg strøk i Engelsk og fikk 2 på vitnemålet Min Engelsk er bedre enn min Norsk (I dag) Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Jeg strøk i Engelsk og fikk 2 på vitnemålet Min Engelsk er bedre enn min Norsk (I dag) Nice, men jeg fikk tross alt 5. Jeg vil ha 6 i alle fag bortsett fra norsk, tysk og gym.. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Jeg vet ikke, jeg har en nær bekjent som gikk på skole i utlandet, og jeg trodde jeg skulle vært temmelig god i Engelsk siden jeg har en annen nær bekjent som kommer derfra, men åpna en bok den første bekjente hadde fra skolen og jeg skjønte absolutt ingenting. Det var som å lære et helt nytt språk, og den boka var tykk. Lenke til kommentar
Økonomifyren Skrevet 23. september 2019 Forfatter Del Skrevet 23. september 2019 OK- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg