Prizefighter Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Skjedde det samme med meg, bare at jeg fikk brikken rett veg og den satt skikkelig, var en gammel brikke jeg hadde. Nå sitter jeg da her med single channel ram brikker fordi slot 3 er brent. Lenke til kommentar
1337 dud1 Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Skjedde det samme med meg, bare at jeg fikk brikken rett veg og den satt skikkelig, var en gammel brikke jeg hadde. Nå sitter jeg da her med single channel ram brikker fordi slot 3 er brent. uff .. den var litt lei ... men jeg fikk ikke boota slevom jeg satte en annen ram-brikke i et annet slot, men som sagt, jeg sender inn hk'et og håper på det beste Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Personlig synes ikke jeg det er særlig kult at man sender inn hardware man selv har ødelagt for å få det byttet. Det er nettopp slik som gjør at vi andre får halveis beskyldninger og en haug av teite spørsmål når vi sender inn hardware som faktisk er DOA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå