Gå til innhold

ups ... ødelagt?

1337 dud1

Anbefalte innlegg

her forleden dag, må ha vært VELDIG trøtt :sleep: ... skulle sette inn ny hd, og, for å få den på plass måtte jeg ta ut ram-brikken, alt gikk som det skulle til jeg skulle sette inn ram-brikken igjen .... JEG KLARTE Å FÅ DEN INN FEIL VEG! huff ... ja, bare le, men jeg har fortsatt et problem ... jeg tenkte ikke noe over at jeg hadde satt den inn den vegen, og ble irritert siden data'n ikke ville boote, jeg prøvde selvsagt fleeere ganger ... men det eneste svaret den kom med var å lukte svitt :thumbdown: så tenker jeg meg litt om ... går inn i datan og får snudd ram-brikken ... det er absolutt ingen spor til skadet på verken brikken eller hovedkortet, men når jeg edelig fikk satt alt på plass slik det skulle og skulle forhåpningsfull boote data'n .... kom det bare stygge lyder fra cd-romene og den eneste meldingen jeg fikk opp på skjermen var "going to offmode", som jeg jo har sett så utallige mange ganger før ... bare ikke når jeg skal til å slå på data'n ... heller når jeg skal skru den av ;) ... så nå lurer jeg ... noen som har noen idè om hva som er ødelagt? ... hovedkort .... minne?, og noe jeg kan gjøre med det uten om å kjøpe nytt ?

håper noen tar seg tid nå i julen, nissen har kommet med noen gaver jeg har lyst til å teste ut på data'n :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vær glad for at det er hk som er gåent, for i mange tilfeller koster hk'et mindre ens ram'en :p iaff hos meg

nammen ... du har jo likt hk som meg :D ... ja, det kostet ikke all verden, men jeg liker det, greit å overklokke med, men nå skal jeg sende inn hk'et, med en beskjed om at det er defekt. så får vi vell se om jeg får et nytt i post1 snart ... jaffal greiere enn å kjøpe nytt

Lenke til kommentar
Ikke vondt ment til trådstarter. Men tidligere kalte man slike ting for "idiot-sikring", altså porter/kontakter/slots etc. hvor det ikke skal gå ann å montere feil.

Kanskje man skal kalle det noe annet?

No hard feelings :), artig historie.

hehe ... jeg tror vi kaller det "idiot-sikring" så legger vi med en lapp hvor det står: "du er ikke nødvendigvis en idiot hvis du klarer å omgå sikringen, bare en trøtt, meget sterk idiot" :sleep::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...