Sinsforvirra Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg har et problem med min d-link, i manualen står det at jeg skal inn på http://192.168.0.1 men når jeg prøver å gå inn på den siden kommer det bare opp: denne siden kunne ikke vises. Hva kan være problemet? og ja jeg har koblet alt rett Min internett levrandør er Telenor. Lenke til kommentar
Sinsforvirra Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 ingen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 har du tatt vekk alt av tilkoblinger på Nettverksinnstillinger? der skal det KUN være EN igjen.(Lokal Tilkobling) Lenke til kommentar
Sinsforvirra Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Ja det har jeg... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Og sjekka at lille explorer ikkje har gamle innstillingar liggande som prioiterte oppkoblingar? Verktøy->alternativer for internett->Tilkoblinger (at denne ruta er tom) mvh JanEirik Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Den adressen der er adressen til routeren din, og har derfor intet med hvem din isp er å gjøre. Hvis den er som 614+, kan den resettes bakpå, bruk blyant eller lignende. Da skal default settings komme på plass igjen. Så kan du prøve samme adresse på nytt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Hva kan være problemet? Sjekk at du ikke har noen proxy satt opp i Ie, du har satt nettkortet til og motta IP automatisk og skrudd av eventuelle brannmur på maskinen? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 jeg måtte skrive inn ip adresse for at jeg skulle komme meg inn på routeren prøv f.eks. 192.168.0.10 som ip og sett 192.168.0.1 som default getaway(ekke helt sikker på hva det står der på norst verjon av xp, men det er rett under subnet mask) subnet mask skulle sette seg automatisk og pleier som regel å være 255.255.255.0 Lenke til kommentar
zarion Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Det aller viktigste er at du må konfigurere routern med kabel, vis ikke får du ikke kontakt med wireless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå