Gå til innhold

Bra utgangspunkt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Uleselig overskrift

- Ikkje spesielt fine farger

- Tenker "rett fra tutorials" når eg ser på menyen

- For masse bevel/emboss

+ Tanken er god (den type "futuristisk" design), men kan gjennomførast en god del bedre enn du har klart.

Unnskyld vist du tolka den som et totalt slakt, men eg prøver å få fram alt som kan/bør forandrast for at du skal få ei fin side ;)

Lenke til kommentar

er det "VegBoys" det står i headeren?

tja, jo greit. ble kanskje litt for high tech. likte ikke skriften i menyen.. passet ikke helt. fargene i menyen passet ikke inn de heller.

må ha noe som kan binde siden sammen, sånn at det ikke bare ser ut som tre forskjellige elementer. litt

(lipsum) hadde kanskje gjort seg

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Selvom du ha jobbet lengre med banneren kunne den ha vært bedre, slangen er på en måte litt uklar og kornete, og I'en kommer for dårlig fram. Du har et godt utgangskpunkt, trenger bare en finpuss.

Knappene var ikke så veldig pene, de har, som arve87 sa, altfor mye pillow emboss.

Lenke til kommentar
1: det står VegiBoys i header

2: Headeren skal være sånn som den er nå, satt leenge og jobbet med den...

dette er jo som sagt bare et utkast... men arve; har du noen forslag til hvordan jeg kan binde sammen elementene? tenkte jeg skulle lage en linje som deler dem fra hverandre på et vis..

hvis du legger arbeider ut for kommentarer bør du ta disse til deg, og ikke avføyde de selv om du har jobbet lenge med de. det er lettere for oss som ikke har jobbet med det å finne ting å pirke i.. :green:

Lenke til kommentar

Har nå endelig fått ut fingeren, og lagd rollover på knappene.. litt dårlig kvalitet på bildet, men dere får i hvertfall et inntrykk av hvordan det skal se ut... har ikke lagt ut siden på nett enda, så dere får holde dere til bilder så lenge... låner "serverplass" hos serqevx, pga. av hans geniale bildeupload script!

--->Rollover<---

Kommentarer tas i mot enda! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...