Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Vil gjerne ha noen kommentarer på dette designet... små forandringer er til for å gjøres, så hvis dere vil jeg skal forandre på noe, så bare skrik ut! -->Link<-- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 - Uleselig overskrift - Ikkje spesielt fine farger - Tenker "rett fra tutorials" når eg ser på menyen - For masse bevel/emboss + Tanken er god (den type "futuristisk" design), men kan gjennomførast en god del bedre enn du har klart. Unnskyld vist du tolka den som et totalt slakt, men eg prøver å få fram alt som kan/bør forandrast for at du skal få ei fin side Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) er det "VegBoys" det står i headeren? tja, jo greit. ble kanskje litt for high tech. likte ikke skriften i menyen.. passet ikke helt. fargene i menyen passet ikke inn de heller. må ha noe som kan binde siden sammen, sånn at det ikke bare ser ut som tre forskjellige elementer. litt (lipsum) hadde kanskje gjort seg Endret 25. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 1: det står VegiBoys i header 2: Headeren skal være sånn som den er nå, satt leenge og jobbet med den... dette er jo som sagt bare et utkast... men arve; har du noen forslag til hvordan jeg kan binde sammen elementene? tenkte jeg skulle lage en linje som deler dem fra hverandre på et vis.. Lenke til kommentar
kjortiss Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 For det første vil jeg kommentere headeren: I og med at du har brukt Drop Shadow på skriften så burde du også ha gjort det på wiren.. Det ser og helt tomt ut mellom header og meny som tidligere.. Et godt utgangspunkt, bare fortsett! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Visste jeg hadde glemt noe! DS på slangen! Kan forresten ikke ha drop shadow... da ser det helt jøvlig ut der slangen går gjennom S'en,O'en og B'en... Endret 25. desember 2003 av Jibril2k Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Selvom du ha jobbet lengre med banneren kunne den ha vært bedre, slangen er på en måte litt uklar og kornete, og I'en kommer for dårlig fram. Du har et godt utgangskpunkt, trenger bare en finpuss. Knappene var ikke så veldig pene, de har, som arve87 sa, altfor mye pillow emboss. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 1: det står VegiBoys i header2: Headeren skal være sånn som den er nå, satt leenge og jobbet med den... dette er jo som sagt bare et utkast... men arve; har du noen forslag til hvordan jeg kan binde sammen elementene? tenkte jeg skulle lage en linje som deler dem fra hverandre på et vis.. hvis du legger arbeider ut for kommentarer bør du ta disse til deg, og ikke avføyde de selv om du har jobbet lenge med de. det er lettere for oss som ikke har jobbet med det å finne ting å pirke i.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 jaja, selvfølgelig... jeg tar i mot kommentarene jeg.. har byttet font på knappene, og jeg kan sette ned pillow emboss... kan jo kanskje legge på dropshadow der i stedet, for å ha en litt mer gjennomført stil.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Som smidt påpekte, få inn litt Lipsum, det er lettere å få innblikk i helheten, når siden har litt innhold DanielP EDIT: småfiks Endret 25. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Nytt.. ikke endret noe på bevel elns, bare font på knapp, og lagt inn Lipsum Link kom gjerne med flere kommentarer! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 alt for stor tekst i innholdet. det må få en annen farge og. likte hjørnene. tja, er litt trøtt nå, kommer gjerne med mer i morgen nå er det zzZzzZZz Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Jeg orker ikke jobbe mer med det i dag heller... nå skal jeg spille UT til klokka 3 også skal jeg legge meg! Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 det var fresht ihvertfall, syntes det var kult... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Takk for det! det var godt å høre!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Ble ikke så aller værst det der Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Fant ut at jeg ville jobbe litt mer med den likevel... Har, som dere sikkert ser, satt ned Pillow Emboss en del, men jeg synes den lager en så fin effekt at jeg ikke ville fjerne den helt. enda en link Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Få inn en kul font @ menyen iallefall - den "cowboystyle" (elns) fonten der var heslig.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Visste jeg hadde glemt noe! DS på slangen! Kan forresten ikke ha drop shadow... da ser det helt jøvlig ut der slangen går gjennom S'en,O'en og B'en... Vil du ha DS på slangen, kunne du gjort det på *kremt* min måte... Grafikken var grei, men de delene passet lite godt sammen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Har nå endelig fått ut fingeren, og lagd rollover på knappene.. litt dårlig kvalitet på bildet, men dere får i hvertfall et inntrykk av hvordan det skal se ut... har ikke lagt ut siden på nett enda, så dere får holde dere til bilder så lenge... låner "serverplass" hos serqevx, pga. av hans geniale bildeupload script! --->Rollover<--- Kommentarer tas i mot enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå