Smedsrud Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Frister med Batman-spill i alle mulige sjangre.Epic Games Store gir bort 6 spill denne uka Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Aiai! Jeg gikk glipp av Alan wake! Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) 88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker. Dette er kontoer & launchere jeg kommer på i farta som jeg allerede har og er spillrelaterte: Battle.net Bethesda Rockstar Social Club Kalypso Launcher EA Origin Steam Oculus Store Xbox Live Ubisoft PS Network Humble Bundle/GOG Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern. Endret 20. september 2019 av Flippo 2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker. Dette er kontoer & launchere jeg kommer på i farta som jeg allerede har og er spillrelaterte: Battle.net Bethesda Rockstar Social Club Kalypso Launcher EA Origin Steam Oculus Store Xbox Live Ubisoft PS Network Humble Bundle/GOG Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern. Er litt enig, men må jo ikke legge inn kredittkort der for å bruke de. Kan jo være en forretnings ide for noen å lage en som samler disse i en felles launcher. Men bra med gratis spill i hvertfall. Metro som kommer neste uke rotet jeg meg aldri til å kjøpe, og Batman spillene denne uken fikk jeg gratis på steam for ett par år siden, men tror ikke alle DLC osv var med der. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 (endret) 88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker. … Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern. Humblebundle kan du laste ned spillene for, og forøvrig bruke to-faktor til innlogging. Epic er derimot spionasje i slibrig stil. Gratis lunsj med Epic, nei takk. Endret 20. september 2019 av Spetsnaz Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 (endret) 88/12!!! ItS jUsT a LaUnChEr!!! Føkklei av å ha 10 talls butikker med launchere og kontoer overalt. Hver konto er en ny angrepsvektor inn i maskina, og et sted hvor brukerdata ink. kredittkort potensielt lekker. Dette er kontoer & launchere jeg kommer på i farta som jeg allerede har og er spillrelaterte: Battle.net Bethesda Rockstar Social Club Kalypso Launcher EA Origin Steam Oculus Store Xbox Live Ubisoft PS Network Humble Bundle/GOG Hva får Tencent Tim til å tro at verden blir bedre med ennå en launcher kjørende på PC'en... Penger, penger og mere penger og data som igjen er penger. Ikke tro noe er en gave til brukern. Er litt enig, men må jo ikke legge inn kredittkort der for å bruke de. Kan jo være en forretnings ide for noen å lage en som samler disse i en felles launcher. Men bra med gratis spill i hvertfall. Metro som kommer neste uke rotet jeg meg aldri til å kjøpe, og Batman spillene denne uken fikk jeg gratis på steam for ett par år siden, men tror ikke alle DLC osv var med der. Du mener GOG Galaxy 2.0 Launcher som er i beta test i disse dager? Har Steam, Origin og uPlay spillene mine der. https://www.tek.no/artikler/samler-alle-spillene-dine-pa-ett-sted/466124 Endret 22. september 2019 av lavizh_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rkUbrO Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Så fint at Cuck Sweeney betaler for disse spillene, slipper og ha dårlig samvitighet når man torrenter de Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Kan gi bort så mange spill dem bare ønsker, hjelper svært lite for interessen av å installere dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå